Amerykański MotoHangar stworzył Honduki – customowy motocykl bazujący na modelu Suzuki GT550.
Oprócz GT550 z 1975 roku twórcy wykorzystali elementy innych japońskich motocykli, by stworzyć unikalne połączenie starego i nowoczesnego, jak powiedział właściciel mieszczącego się w Wirginii MotoHangaru, Pat Jones. Honduki otrzymało customową ramę pomocniczą, dopasowany do całości zadupek z Kawasaki GPZ, tylne zawieszenie z Kawasaki ZX-6R, wydechy z modelu H1, a wahacz od Suzuki SV650. Honda była dawcą przedniego reflektora, a widelce oraz koła uzyskano z motocykla Suzuki GSX-R. Kanapę uszyto ręcznie i pokryto skórą łosia. Całość oczywiście pokryło customowe malowanie. Jedyne niezmienione elementy motocykla to silnik i zbiornik paliwa. Na pokładzie znalazły się tylko najpotrzebniejsze instrumenty – obrotomierz i woltomierz oraz kontrolka rezerwy oleju.
Budowa zajęła osiem miesięcy, ale Pat Jones zamierzał dopracować każdy szczegół Honduki, który zdobył już tytuł Best in Show and Best Trick Bits podczas imprezy 2011 Carlisle Fighter Fest.
Pat Jones: „Motocykl prowadzi się jak nowoczesny sportowiec, ale z urokiem dwusuwowej maszyny vintage”.
Patrząc na Honduki, trudno się nie zgodzić.