Do naszego redakcyjnego garażu na kilka dni zawita Honda NC750X. Déjà vu? Przecież już to testowaliśmy! Nic z tych rzeczy, jest to nowość Hondy, ale zakres zmian jest z jednej strony kosmetyczny, z drugiej Honda twierdzi, że ich nowy model jeździ dużo lepiej niż poprzedni.
Czy tak jest rzeczywiście? Pojemność silnika została zwiększona z 670 do 745 cm3. Moc dwucylindrowca wzrosła z 47 KM do 54 KM, a moment obrotowy zwiększył się z 60 Nm do 68 Nm. Podobno nowy model przyspiesza lepiej, zachowując przy tym ekonomię poprzednika. Jest też oczywiście niestety cięższy i waży w tej chwili 219 kilogramów. Mamy tylko weekend, aby wychwycić czy konstruktorzy rzeczywiście odrobili pracę domową. Raport z jazdy opublikujemy pod koniec następnego tygodnia. Do tego czasu możecie przeczytać więcej o zmianach w nowej NC750X.