Wcześniejsze modele były niezwykle popularne w szkołach nauki jazdy i polecane na pierwszy 'dorosły' motocykl. Nowa CB500F ma wszelkie szanse osiągnąć sukces na miarę poprzedników...
Silnik | 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy |
Pojemność | 471 |
Prędkość max | |
Moc | 47.6 KM (35kW) przy 8500 obr/min |
Maks. moment | 43 Nm przy 7000 obr/min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | stalowa |
Zbiornik paliwa | 16,7 l |
Przednie zawieszenie | 41 mm widelec teleskopowy, regulacja napięcia wstępnego sprężyn, skok 108 mm |
Tylne zawieszenie | Wahacz stalowy, Pro-Link, z pojedynczym amortyzatorem, z 9 stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, skok 119 mm |
Przednia opona | 120/70ZR17M/C 58W |
Tylna opona | 160/60ZR17M/C 69W |
Przedni hamulec | 320 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 2-tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | 240 mm pojedynczy tarczowy typu wave, 1-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź