Motocykl Harley Davidson XR1200 Clubman Steve’a Storza powstał, ponieważ oryginał, zdaniem autora, wymagał pewnych poprawek.
Steve, który jest szefem i założycielem Storz Performance, amerykańskiej firmy tuningowej, stwierdził, że oryginalny H-D XR1200 potrzebuje zmian zawieszenia i zmniejszenia wagi. Od tego rozpoczęto lifting motocykla. Specjaliści z Storz Performance używali głównie lżejszych elementów, składając od nowa podwozie motocykla i montując m.in. nowe widelce Storz/Ceriani, nowy system wydechowy BUB, amortyzatory YSS czy koła. Clubman otrzymał także nową pojedynczą kanapę, nowe podnóżki ze stopu aluminium i obniżoną kierownicę typu clip-on. Efekt to redukcja wagi motocykla o 14,9 kg. Wszystkie te zmiany powstały wokół oryginalnego silnika.
Jeśli ktoś powie, że lepsze jest wrogiem dobrego, może najpierw powinien rzucić okiem na Harleya Davidsona XR1200 Clubmana, który wyszedł spod ręki Steve’a Storza. Może zmienić swoje dotychczasowe poglądy.