Harley Davidson Sportster S dane techniczne, waga, cena, moc, nasza opinia - Motogen.pl

Harley Davidson Sportster S ile ma koni, waga, cena, jak się nim jeździ?  Nasza opinia o Sportsterze nowej generacji…

Harley Davidson Sportster S to nowa generacja Sportstera. Nieźle prowadzący się, dynamiczny i lekki pojazd z niebanalną ale nawiązującą do starszych Sportsterów stylistyką. Jak to w Harleyu: klimat i stylistyką są świetnym połączeniem tradycji i nowoczesności, ale wyraźnie widać, że sporo pracy poświęcono, by motocykl podobał się w Europie. Dobrze skręcał i hamował.

Harley Davidson Sportster S dane techniczne

Dane techniczne Sportstera S znajdziecie poniżej. Trzeba przyznać, że jak na cruiser moc 121 KM oraz masa 228 kg robią imponujące wrażenie. Również maksymalny moment obrotowy 125 Nm zwiastuje dobrą zabawę.

DŁUGOŚĆ2270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA BEZ OBCIĄŻENIA755 mm
PRZEŚWIT90 mm
KĄT POCHYLENIA GŁÓWKI RAMY (STOPNIE)30
WYPRZEDZENIE148 mm
ROZSTAW OSI1520 mm
OPONY, PRZÓD – SPECYFIKACJA160/70TR17 73V
OPONY, TYŁ – SPECYFIKACJA180/70R16 77V
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA11,8 l
OBJĘTOŚĆ OLEJU (Z FILTREM)4,5 l
MASA, BEZ PŁYNÓW221 kg
MASA, GOTOWY DO EKSPLOATACJI228 kg
SILNIKRevolution™ Max 1250T
ŚREDNICA CYLINDRA105 mm
SKOK TŁOKA72,3 mm
POJEMNOŚĆ1252 cm3
STOPIEŃ SPRĘŻANIA12.0:1
UKŁAD PALIWOWYElektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa (ESPFI)
WYDECHTypu 2-1-2, katalizator w tłumiku
MOMENT OBROTOWY SILNIKA 3125 Nm
MOMENT OBROTOWY SILNIKA (OBR./MIN.)6000
MOC121 KM (90 kW)
PRZECHYŁ BOCZNY, PRAWY (STOPNIE)34
PRZECHYŁ BOCZNY, LEWY (STOPNIE)34
ZUŻYCIE PALIWA5,1 l/100 km
PRZEDNI WIDELEC43 mm odwrócony widelec z regulacją tłumienia dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny. Aluminiowe półki typu triple clamps.
TYLNE AMORTYZATORYMontowany na drążkach amortyzator typu monoshock ze zbiorniczkiem piggyback, z regulacją tłumienia dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego sprężyny
KOŁA, PRZÓD – TYP 4Odlew aluminium, satynowa czerń
KOŁA, TYŁ – TYP 4Odlew aluminium, satynowa czerń
HAMULCE, TYP ZACISKUMontowany radialnie 4-tłoczkowy typu monoblock z przodu i jednotłoczkowy pływający z tyłu
LAMPKI KONTROLNEReflektor LED, światła mijania i drogowe z charakterystycznym oświetleniem pozycyjnym. Światła tylne/stopu LED, z charakterystycznym oświetleniem tylnym
WSKAŹNIKIEkran TFT o przekątnej 4 cali wyświetlający prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik biegu, licznik przebiegu, licznik przebiegu dziennego, wskaźnik poziomu paliwa, licznik zasięgu, zegar, temperaturę otoczenia, kontrolkę tempomatu oraz alerty: niska temperatura, opuszczona podpórka boczna, przewrócenie; komunikacja BT – po sparowaniu z telefonem – połączenia telefoniczne, muzyka, nawigacja (TYLKO aplikacja H-D)
USBŁadowanie i aktualizacja urządzeń, USB-C, 5V, 3A
BLUETOOTHTak

Ile koni ma Harley Davidson Sportster S

Nowy Harley Davidson Sportster S ma 121 KM osiąganych przy 6000 obr./min. W akompaniamencie ładnego dźwięku pozwala to na niezwykle dynamiczną jazdę i dużą przyjemność z jazdy. Każdy właściciel może walczyć ze świateł na dystansie ¼ mili nawet z mocniejszymi motocyklami, albo oddać się relaksacyjnej, przyjemnej podróży.

Harley Davidson Sportster S waga

Harley-Davidson Sportster S waży 228 kg zatankowany pod korek. To uczciwa wartość, szczególnie w segmencie cruiserów i chopperów. Dzięki temu spada zużycie paliwa, wzrasta zasięg i dzielność motocykla w szybkiej zmianie kierunków. A w tym pojazd jest zaskakująco dobry, jak na swój segment.

Harley Davidson Sportster S cena

W Harley-Davidson Sportster S cena zaczyna się od ok. 80 tysięcy złotych, ale producent udostępnił długą listę akcesoriów i wyposażenia dodatkowego, dlatego przyjmijmy, że większość egzemplarzy kosztuje więcej.

Nasza opinia

Harley Davidson Sportster S to świetny motocykl otwierający nowy rozdział przed producentem. Nie będzie postrzegany jako klasyk z niewielką dzielnością do szybszej jazdy. Został skrojony pod oczekiwania europejskiego klienta, a więc dynamika, niezłe hamulce i dobre osiągi. Oczywiście pozostał duch amerykańskiej drogi, ale w kwocie 80 tys. złotych otrzymujemy naprawdę fajny motocykl…

Zobacz także Ducati Scrambler i Yamahę FZ1!


Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany