Kiedy w ubiegłym roku rozmawialiśmy z Robem Lindleyem na targach EICMA 2015, to zdradził nam on, że Harley chce agresywniej ruszyć z działaniami reklamowymi. Odpalono już kolejną edycję „Bitwy Królów”, w której salony walczą o tytuł najlepiej przerobionego motocykla Harley-Davidson. W tym roku bazą jest model Iron 883.
Kampania „Live Your Legend” ma składać się nie tylko z reklam, ale również z dialogu z motocyklistami. Ten będzie się odbywał przy pomocy mediów społecznościowych oraz hashtagu #LiveYourLegend.
Pierwszy klip stworzony w ramach kampanii już został opublikowany i producent namawia w nim użytkowników motocykli Harley-Davidson żeby od najmłodszych lat zaszczepiali w swoich dzieciach miłość do motocykli – oczywiście do motocykli z Milwaukee.
Producent chce tym samym zachęcić młodszych użytkowników, o których walczy od momentu prezentacji platformy Street 750, która ma być osiągalną finansowo przepustką do świata Harleya. W praktyce ubiegły rok zakończono z przyciętymi prognozami i stratami między innymi na rodzimym rynku. Na nowe działania marketingowe Harley zamierza przeznaczyć nawet 70 milionów dolarów.
Przeczytaj również: Rob Lindley opowiada nam o przyszłości marki Harley-Davidson
Autorem kampanii reklamowej jest firma VP Global Marketing, której wiceprezes – Shelley Paxton – tak opowiada o nowym projekcie:
„Nieprzerwanie od ponad 113 lat motocykliści opowiadają nam o swoich doświadczeniach związanych z motocyklami Harley-Davidson. To wolnośc, przygoda, więzi i życie na własnych warunkach. Kampania zachęca do podzielenia się tym dziedzictwem.”
Kampania „Live Your Legend” ma mieć zasięg globalny, więc zapewne wkrótce pojawi się również w Polsce.
Poniżej możecie zobaczyć pierwszy klip reklamowy.
Więcej o motocyklach Harley-Davidson