Zysk netto w roku 2013 wyniósł 734 miliony dolarów, co daje wzrost o 17,6% w porównaniu z rokiem 2012. Prezes HD – Keith Wandell powiedział, że jest to przede wszystkim zasługa reorganizacji w strukturach firmy oraz zwiększenia wydajności produkcji.
W ostatnim kwartale ubiegłego roku producent sprzedał 5,7% więcej motocykli niż w analogicznym okresie roku 2012, a łącznie w całym roku wzrost sprzedaży wyniósł 4,4%. W roku 2013 do klientów trafiło 261 tysięcy motocykli Harley-Davidson.
W roku 2014 producent planuje sprzedać od 279 do 284 tysięcy motocykli. Plan na pierwszy kwartał zakłada sprzedaż od 76 500 do 81 500 sztuk. Harleyowi może w tym pomóc przede wszystkim wypuszczenie modeli Street 500 i Street 750, które mają podbić nie tylko serca klientów w Indiach, ale również młodej klienteli w Europie czy Stanach Zjednoczonych. Model ten ma być przystępnym biletem wstępu do świata motocykli Harley-Davidson. Kolejnym mocnym punktem jest oczywiście Project Rushmore. Producent odmłodził swoje motocykle nie tylko wizualnie, ale również technologicznie.
Więcej o motocyklach Harley-Davidson