Włoski producent motocykli Aprilia pokazał najnowszy motocykl enduro ze swojej stajni.
RXV otrzymał nowy, dużo lżejszy i elastyczny, aluminiowy wahacz, dzięki któremu motocykl zdecydowanie łatwiej zachowuje równowagę na nierównym terenie. Oprócz tego, ma lżejsze i bardziej kompaktowe tylne zaciski hamulcowe, a tylną ramę uproszczono, by obniżyć wysokość siedzenia – bez względu na wzrost jeźdźca, siedzi mu się teraz dużo wygodniej.
Nowy boczny wydech posiada homologację FIM 2009. Dzięki nowemu systemowi podawania paliwa odpalanie jest dużo łatwiejsze, waga motocykla została zredukowana, a oddawanie mocy jest płynniejsze.
Reasumując – niższe o 5 mm siedzenie, waga zredukowana o 2 kg, nowa kanapa i nowe malowanie, czarne koła – takimi zmianami Aprilia chce przyciągnąć swoich klientów do motocykla RXV. Czy to wystarczy?