Motocykl Aprilia Mana GT 850 na 2010 rok, który został pokazany na tegorocznych targach motocyklowych w Mediolanie, zdaniem producenta, jest inteligentną i innowacyjną maszyną o szerokim zastosowaniu.
Motocykl z charakterystycznym okrągłym przednim reflektorem dysponuje sportową skrzynią biegów CVT, mającą trzy mapy zapłonu – Sport, Touring i Rain. Skrzynia ma możliwość przestawienia na opcję manualną, półautomatyczną i automatyczną bez potrzeby przerywania jazdy.
Eleganckie półowiewki tworzą integralną linię z motocyklistą i jego pasażerem, co chroni przed wiatrem podczas długich podróży, ale także podczas codziennego użytkowania. Mana GT 850 ma także regulowaną szybę. System Continental ABS drugiej generacji będzie dostępny w standardzie, ale w sprzedaży pojawi się także wersja motocykla bez ABS-u. Mana GT 850 ma solidną stalową ramę kratownicową oraz boczny regulowany amortyzator. Otwierany przyciskiem umieszczonym na kierownicy, schowek na kask w miejscu zbiornika paliwa zrobiony został z materiału odpornego na zarysowania. Ponadto w wyposażeniu motocykla znajdzie się uchwyt na telefon komórkowy, schowek na narzędzia lub rękawice i gniazdko o mocy 12 V. Czterozaworowy silnik V-Twin generuje moc 76 KM przy 8000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 73 Nm przy 5000 obr./min. Aprilia Mana GT 850 hamuje za pomocą tarcz z radialnymi zaciskami.
Biorąc pod uwagę fakt, że poprzednia Mana nie różni się tak bardzo od tego, co pokazał producent na tegorocznych targach EICMA, można się zastanawiać, czy motocykl jest aż tak innowacyjny, jak twierdzi Aprilia. Mimo to Mana na pewno znajdzie swoje grono stałych miłośników, tak jak to było do tej pory.