Crossowe motocykle Husqvarny na 2012 - Motogen.pl

Po modelach enduro przyszedł czas na prezentację motocykli z rodziny cross Husqvarny na 2012. Większość maszyn przeszła mniejszy lub większy lifting mający na celu ulepszenie jednośladów. W ofercie pojawiła się też nowość.

 

Husqvarna CR65 to propozycja dla młodszych i mniej doświadczonych kierowców. Napędza ją dwusuwowy, chłodzony cieczą silnik. Na pokładzie znalazł się w pełni regulowany tylny amortyzator od Sachsa i widelec USD od Marzocchi. Wyglądem najmniejsza 'Huska’ z rodziny cross nawiązuje do swoich większych braci.

 

Dokładną listę zmian w crossowych modelach Husqvarny znajdziecie poniżej.

Husqvarna CR65 – nowy model:

  • silnik dwusuwowy, o obj. skokowej 65 ccm, chłodzony cieczą,
  • sześciostopniowa skrzynia biegów,
  • gaźnik Mikuni TM24 z płaską przepustnicą,
  • sprzęgło hydrauliczne,
  • membranowy zawór dolotowy,
  • tylny amortyzator Sachs z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, z pełną regulacją tłumienia,
  • przedni widelec Marzocchi 35 mm USD z pełną regulacją tłumienia,
  • tylny zacisk dwutłoczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”,
  • przedni zacisk czterotłoczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”,
  • aluminiowy wahacz,
  • rozmiary kół: przód 12′; tył 14′,
  • rama stalowa ze wzmocnieniami z 25CrMo4,
  • charakterystyczny racingowy wygląd Husqvarny – czarna rama oraz srebrne obręcze kół.

 

Husqvarna TC250:

  • nowa głowica,
  • nowy, lżejszy tłok,
  • nowy układ wydechowy Akrapovic z „power bomb”,
  • nowy airbox,
  • nowy tylny amortyzator Kayaba,
  • nowe ustawienie przedniego widelca: nowe sprężyny i regulacja,
  • nowy generator,
  • nowy kondensator,
  • nowa irydowa świeca zapłonowa NGK,
  • nowy, bezakumulatorowy układ wtryskowy z ECU oraz przepustnicą marki Keihin,
  • rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
  • rama malowana na czarno,
  • nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
  • nowa grafika wykonana techniką In-mould,
  • nowe mocowanie kierownicy.

 

Husqvarna TC449:

  • pokrycie DLC na elementach ślizgowych korbowodu (znacznie zwiększona żywotność korbowodu),
  • nowy układ dolotowy powietrza, zapewniający większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów,
  • nowe ustawienie map modułu sterującego z możliwością zmiany mapy podczas jazdy,
  • nowa charakterystyka otwarcia zaworów,
  • nowa wysokowydajna chłodnica WP,
  • nowe ustawienia tylnego amortyzatora (bardziej miękkie w pierwszej fazie ugięcia) ze sprężyną o progresywnej charakterystyce,
  • nowa osłona tylnego amortyzatora,
  • nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze),
  • nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
  • rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, mocowań silnika poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
  • rama malowana na czarno,
  • nowa grafika wykonana techniką In-mould,
  • nowy tylny błotnik (węższy i bardziej wytrzymały),
  • nowa wiązka elektryczna (lżejsza i mniej skomplikowana).

Husqvarna CR125:

  • nowy układ wydechowy,
  • rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
  • rama malowana na czarno,
  • nowa grafika wykonana techniką In-mould,
  • nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
  • nowy airbox.
     

Więcej o motocyklach Husqvarna