Aprilia GPR 250 napędzana jest chłodzonym cieczą, jednocylindrowym silnikiem o pojemności 249,2 cm3, który legitymuje się mocą 26,5 KM przy 9000 obr./min i momentem obrotowym sięgającym 22 Nm przy 7500 obr./min. Silnik współpracuje z 6-biegową skrzynią biegów. Motocykl waży zaledwie 150 kg, więc możemy oczekiwać, że zapewni imponującą osiągi w porównaniu do dostępnej na rynku ćwierćlitrowej konkurencji.
Za hamowanie odpowiada pojedyncza tarcza 300 mm z przodu i hamulec tarczowy z tyłu. Aprilia GPR 250 będzie standardowo wyposażona w 2-kanałowy ABS. Jeśli chodzi o zawieszenie, motocykl jest wyposażony w widelec USD i regulowany amortyzator typu monoshock z tyłu.
Aprilia GPR 250 ma długość 1950 mm, szerokość 770 mm i wysokość 1100 mm, a rozstaw osi to 1350 mm. Zbiornik GPR mieścił będzie 14 litrów paliwa. Aprilka z salonu sprzedaży wyjeżdżać będzie na oponach 130/70-R17 tył i 100/80-R17 przód.
Zobaczymy jak sprawdzi się ten mały bolid na polskich drogach! Obiecujemy przetestować ten model tak szybko, jak tylko będzie to możliwe!