Ważący na sucho 290 kg kolos napędzany jest chłodzonym cieczą 4-suwem V2. Silnik generuje 57 KM przy 5000 obr./min oraz moment obrotowy wynoszacy 123 Nm przy 3000 obr./min. Masa wyklucza sportowe osiągi, a użytkownicy VTX 1300 mogą nie być zachwyceni jednotarczowymi hamulcami, które są za słabe, by sprawnie zatrzymywać VTX-a w miejscu. VTX 1300 to motocykl zdecydowanie dla kogoś, kto nie chce szaleć na drodze i nie będzie się martwił miękkim zawieszeniem i faktem, że zakręty bywają wyzwaniem. Wyzwaniem jest też na pewno cena VTX 1300.
Silnik | V2, 4-suwowy, SOHC |
Pojemność | 1312 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 18.16 litry |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z dwoma elementami resorująco tłumią cymi |
Przednia opona | 110/90-M19 |
Tylna opona | 170/80-M15 |
Przedni hamulec | Jednotarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź