Zwarta konstrukcja składa się z lekkiej, rurowej ramy. Niskie siodło zapewnia bezkompromisowe właściwości jezdne i zwiększa zwrotność. Sercem tej wielozadaniowej maszyny jest mocny i niezawodny 4-cylindrowy silnik rzędowy o pojemności 600 cm3, który charakteryzuje się dużą elastycznością oraz gwarantuje wyjątkowe przyspieszenie.
Uzupełnieniem powyższych cech są podwójne przednie hamulce tarczowe, nowe, gładkie owiewki boczne, tłumik wkomponowany w środkową część motocykla i nowa kierownica.
Silnik | 4-suwowy, DOHC, nachylony do przodu, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-zaworowy |
Pojemność | 600 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 57,0 kW (77,5KM) @ 10 000 obr./min |
Maks. moment | 59,7 Nm (6,1 kg-m) @ 8 000 obr./min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Rurowa |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Pojedynczy amortyzator z wahaczem, z regulacją pozycji |
Przednia opona | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Tylna opona | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Przedni hamulec | Podwójny, hydrauliczny tarczowy, Ø 298 mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny jednotarczowy, Ø 245 mm |
Zostaw odpowiedź