Duke 690R jest jedyny w swoim rodzaju i tak niepowtarzalny słodko obcesowy, nieokrzesany, prący bez zastanowienia do przodu. Nie wszystkim przypadnie do gustu, ale w końcu o to chodzi!
Operowanie Duke w mieście nie nastręcza najmniejszych problemów. Sprzęt posłusznie składa się w każdy zakręt, katapultuje się z winkli wprowadzając tylne koło w poślizg lub tracąc przyczepność przedniej opony z podłożem. Ogólnie rzecz biorąc, duży singiel z wielką łatwością radzi sobie z masą motocykla i kierowcy, zapewniając bardzo liniowe oddawanie mocy i momentu obrotowego, czasami zaskakując jednak nerwowością, która w tym wypadku traktowana może być jako zaleta i podkreślenie charakteru chuligana. Duże skoki zawieszeń WP pozwalają na bezproblemowe pokonywanie krawężników, wysepek przy przejściach dla pieszych i niwelują większość nierówności na naszych drogach.
Silnik | jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność | 690 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 51,5 kW przy 7500 obr./min |
Maks. moment | 70 Nm przy 5500 obr./min |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | kratownicowa chromowo molibdenowa, malowana proszkowo |
Zbiornik paliwa | 13,5 l |
Przednie zawieszenie | WP USD Ø 48 mm skok 140 mm |
Tylne zawieszenie | WP mono shock z Pro-Lever skok 140 mm |
Przednia opona | 120/70 R 17 |
Tylna opona | 160/60 R 17 |
Przedni hamulec | Brembo czterotłoczkowy, radialny, średnica tarczy hamulcowej Ø 320 mm |
Tylny hamulec | Brembo jednotłoczkowy, pływający zacisk, średnica tarczy hamulcowej Ø 240 mm |
Zostaw odpowiedź