Już w ubiegłym roku został złożony patent na produkcję motocykla i skutera z napędem hybrydowym. Silnik spalinowy miałby mieć pojemność ponad 300 ccm, a po dodaniu silnika elektrycznego moc pojazdu mogłaby wynosić ponad 200 koni mechanicznych w przypadku skutera. W przypadku motocykla mielibyśmy do czynienia z mocą sięgającą 400 koni mechanicznych, która zostanie osiągnięta po połączeniu litrowego silnika spalinowego i silnika elektrycznego.
Czy plany Erika Buella mogą zostać wcielone w życie? Całkiem niedawno jego firma – Erik Buell Racing została częściowo wykupiona przez indyjski koncern Hero MotoCorp. Za 48.2% udziałów zapłacono 25 milionów dolarów. Mówi się również o mniej radykalnych motocyklach ze stajni Erik Buell Racing. W ofercie miałby się znaleźć jeden motocykl sportowy, jeden sportowo turystyczny oraz jeden enduro. Ta informacja pojawiła się już jednak w przeszłości przy okazji rozwodu z Harley-Davidson.