Jeśli macie Hondę, Yamahę, BMW, Triumpha czy nawet Hyosunga (!), również możecie zapoznać się z katalogiem Yoshimury. Zrobić to też mogą właściciele Kawasaki, na przykład nowego streetfightera Z800, który przedstawiony został rok temu.
To akurat czas aby pomyśleć o jakiś tuningu, tym bardziej że oryginalna puszka układu wydechowego zdecydowanie nie grzeszy urodą.
Najprostszym wyjściem z tej nieatrakcyjnej stylistycznie sytuacji jest końcówka typu slip-on, której montaż trwa dosłownie chwilę. Dostępna do tego modelu część o symbolu R-11 wykonana jest w większości ze stali nierdzewnej, a założona do naszego małego „Zeta”, generuje 88.5 decybeli przy 5,100 obr/min.
Już od naszego gustu zależeć będzie czy wybierzemy klasyczną wersję z nierdzewki, carbon dla wielbicieli czerni, ultralekki tytan czy tytan bajerancko przebarwiony na niebiesko.
Zalety? Podczas gdy standardowa część waży 6,4 kilograma, R-11 w zależności od wybranej wersji tylko od 3 do 3,1 kilograma, do tego nasz moment obrotowy i moc idą w górę dzięki lepszemu odprowadzaniu spalin. O dźwięku i wyglądzie chyba nie musimy wspominać? Yoshimura R-11 dostępna jest od 2840 zł za wersję ze stali nierdzewnej.
Więcej informacji oraz pełen cennik znajdziecie na stronie dystrybutora:
Dystrybutor:
GRANDys duo
ul. Sarmacka 17
93-320 Łódź
tel. 42 646 55 55
fax 42 646 45 55
//