Od dnia premiery w 1985 roku, do odrodzenia 23 lata później, Yamaha VMAX stała się ikoną wśród motocykli. Zawdzięcza to unikalnemu nadwoziu, niesamowitemu przyspieszeniu i ostremu prowadzeniu.
Czy da się poprawić coś, co już jest ikoną i zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy? Można to zrobić, opierając się na stylu i wyglądzie VMAX-a, który najlepsi projektanci poddali modyfikacjom, tworząc jedyne w swoim rodzaju dzieła sztuki. Wszystko to przy użyciu najwyższej jakości materiałów.To właśnie jest Hyper Modification.
Zaprojektowane tak, by stymulować swoim wyglądem, balansujące na granicy agresji i estetyki – takie właśnie są maszyny muscle bikes.
Poznajcie bohaterów, którzy podjęli się tych niezwykłych hyper modyfikacji. Ci znani i cenieni konstruktorzy motocykli w listopadzie na targach EICMA w Mediolanie zaprezentowali swoje wersje VMAX-a.
Silnik | w układzie V, 4-cylindrowy, 4-suwowy, DOHC, 4-zaworowy |
Pojemność | 1 679 cm3 |
Prędkość max | |
Moc | 147,2 kW (200KM) @ 9 000 obr./min |
Maks. moment | 166,8 Nm (17,0 kg-m) @ 6 500 obr./min |
Chłodzenie | ciecz |
Rama | Rurowa |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy, Ø 52 mm |
Tylne zawieszenie | Wahaczowe |
Przednia opona | 120/70 R18M/C (59V) |
Tylna opona | 200/50 R18M/C (76V) |
Przedni hamulec | Hydrauliczny tarczowy, Ø 320 mm |
Tylny hamulec | Jednotarczowy, Ø 298 mm |
Zostaw odpowiedź