Pierwszymi efektami współpracy są zmodyfikowane i usportowione skutery X-MAX 250 i X-MAX 125. Czym różnią się wersje Momo Design od klasycznych? Przede wszystkim detalami. Nowa szyba z mocowaniem utworzonym z włókna węglowego jeszcze bardziej podkreśla sportowy charakter X-MAX. Również zegary zostały przeprojektowane przez włoskich stylistów i przypominają te montowane w samochodach.
Zmiany nadwozia nawiązują do modelu TMAX, a materiały zastosowane do jego budowy wykonano z lekkiego tworzywa. Oprócz tego zmniejszono ciężar ramy. Wszystko po to, żeby skuter miał więcej sportowego zacięcia. W wersji 250 dodano większe tarcze o średnicach 267 mm z przodu i 240 mm z tyłu. O tym, że X-MAX od Momo Design jest skuterem ze sportowym zacięciem, świadczy również tłumik Akrapović.
Pod siedzeniem znalazło się miejsce dla dwóch kasków. Przednia obręcz ma teraz 15 cali, a tylna 14 cali. Sercem pozostaje silnik o pojemności 250 ccm z automatyczną skrzynią biegów. Dla większej wygody przeprojektowano także kanapę. Zmiany w wersji 125 ccm są niemal identyczne, z wyjątkiem kół.
W Polsce będzie można kupić wersję z silnikiem 250 ccm, za którą trzeba będzie zapłacić 22 500 złotych. Standardowy X-MAX 250 kosztuje 19 990 złotych. W obu wariantach motocykl został wyposażony w ABS. Wersja 125 ccm jest niedostępna na naszym rynku.