Spis treści
Kierownice aluminiowe
Największy wybór mamy wśród kierownic aluminiowych. 22-milimetrowe Superbike są anodowane w sześciu kolorach, a czarne i srebrne mają również wariant piaskowany. Do tego trzy kolory kierownic Speedfighter, dwa Superbike o średnicy 28 mm w miejscu mocowania oraz trzy kolory kierownic Offroad (które pasują również do quadów).
Wszystkie wykonane są z wysokiej jakości anodowanego aluminium. Superbike i Speedfighter mają ścianki o grubości 5 mm, natomiast Offroad – 4 mm. Wszystkie mają certyfikat TÜV.
Do koloru kierownicy możemy również dobrać ciężarki spośród dwóch różnych wzorów.
Kierownice aluminiowe stosujemy najczęściej w motocyklach sportowo-turystycznych i oczywiście offroadowych.
Kierownice stalowe
Druga kategoria to kierownice stalowe. Tu wybór kolorów jest mniejszy, ale równie atrakcyjny. Mamy do dyspozycji trzy: chrom, alu look, czyli o wyglądzie aluminium, oraz czarny (również ciężarki są w tych trzech barwach). Za to wybór kształtów mamy znacznie większy – aż 11 modeli kierownic 22-milimetrowych oraz 7 o średnicy 1 cala (25,4 mm).
Gdy denerwują nas plączące się przewody, możemy kupić także wersję z gotowymi otworami pozwalającymi umieścić je w rurze kierownicy.
Z kierownic stalowych najczęściej korzystamy przy budowie motocykli customowych.
Kierownice TRW wykonane są ze stali wysokiej jakości. Trzyetapowe powlekanie zapobiega korozji. Wszystkie modele mają również certyfikat TÜV.
Kierownice sportowe
TRW oferuje również kierownice sportowe Racing mocowane bezpośrednio do lag motocykla. Są wykonane z aluminium o dużej wytrzymałości, anodowane na czarno, mają offset (czyli odchylenie) 5,5 stopnia, ważą zaledwie 660 gramów. Produkowane są modele do lag o grubości 45, 50, 53 i 55 mm. Można je jednak zastosować na inne średnice lag przy użyciu pierścieni dystansowych, które również znajdziemy w katalogu TRW.
Możemy również wybrać wersję Racing SP o podobnych parametrach i wzmocnionym mocowaniu. Umożliwia ona szybką wymianę samej rury kierownicy, bez demontażu mocowania do lagi, co może okazać się bardzo praktyczne na torze.
Kierownice Relax 20/40/60
To odmiana kierownic do motocykli sportowych. Dzięki tym zestawom możemy uzyskać efekt podniesionej kierownicy, czyli zająć wygodniejszą pozycję za sterami ścigacza. Relax 20 podwyższa kierownicę o 20 mm, pozostałe o 40 i 60 mm. Może wydawać się, że to niewiele, ale na motocyklu sportowym uzyskujemy już znaczące odciążenie nadgarstków i bardziej turystyczną pozycję. Podniesiona kierownica może również podwyższyć komfort jazdy dla wysokich motocyklistów.
W wielu motocyklach zamontowanie kierownicy Relax nie wymaga modyfikacji owiewek. Dzięki temu możemy np. użyć ich na wyjazd turystyczny, a po powrocie zamontować kierownicę fabryczną.
Możemy wybierać spośród trzech wersji kolorystycznych: alu, czarnej i srebrnej.
Kierownice TRW nie są przeznaczone do konkretnych marek i modeli motocykli. Doboru dokonujemy kierując się potrzebami użytkownika i parametrami technicznymi elementów montażowych kierownicy.