Tak samo jak pierwsza wersja, również Sei Giorni II Edition została zaplanowana jako limitowana i numerowana edycja. Napędzana jest jednocylindrowym, 4-suwowym silnikiem najnowszej generacji – HPE. Nowa jednostka generuje 23,8 KM (17,5kW) co jest wzrostem mocy o 12% w porównaniu do swojego poprzednika. Moment obrotowy również wzrósł znacząco, bo aż o 18% i teraz wynosi 26Nm. Odczuć można to już od pierwszego startu.
Oryginalny styl Vespy uchwycony został również w nowej odsłonie Sei Giorni. Znajdziemy tu nisko umiejscowiony reflektor, rurową, odsłoniętą kierownicę czy analogowy prędkościomierz. Jednak dostosowując się do obecnych trendów na pokładzie znajdziemy również ultranowoczesny pakiet technologii. W schowku przed nogami znajdziemy port USB do ładowania naszego telefonu, a pod siedzeniem spokojnie zmieścimy kask. Z tyłu wyróżniają się światła w pełnej wersji LED, a za bezpieczeństwo odpowiada zaawansowany system ABS znajdujący się w standardzie wyposażenia.
Swój sportowy sznyt Sei Giorni II Edition zawdzięcza również wyglądającemu na pojedyncze siedzisku (jest to jednak siedzisko z pozwoleniem na podróż dwóch osób). Obszyte jest ono dwuwarstwową tapicerką, a szwy w białym kolorze idealnie kontrastują i podkreślają styl Vespy.
Zmianie uległ również dostępny kolor. Obecnie będzie to Vespa Sei Giorni Griogio (Grey).
Nowa Vespa już niebawem pojawi się w autoryzowanych salonach sprzedaży, które znajdziecie na stronie producenta: www.vespa-polska.pl
Dane Techniczne
Silnik | Piaggio HPE – jednocylindrowy, 4-suwowy |
Pojemność | 278 cm3 |
Średnica x skok | 75 mm x 63 mm |
Moc maksymalna | 23,8 KM (17,5kW) przy 8 250 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy | 26 Nm przy 5 250 obr./min |
System paliwowy | Elektroniczny wtrysk paliwa |
Zapłon | Elektroniczny |
Chłodzenie | Ciecz |
Smarowanie | Mokra miska olejowa |
Przekładnia | CVT |
Sprzęgło | Automatyczne suche sprzęgło odśrodkowe |
Rama | Korpus z blachy ze spawanymi wzmocnieniami |
Przednie zawieszenie | Jednostronny wahacz ze sprężyną śrubową i sterowaniem hydraulicznym |
Tylne zawieszenie | Podwójny amortyzator hydrauliczny z czteropozycyjną sprężynową regulacją obciążenia wstępnego |
Przedni hamulec | Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm |
Tylny hamulec | Hydrauliczny, pojedyncza tarcza 220mm |
ABS | Tak – przód i tył |
Opona przednia | Bezdętkowa – 120/70 – 12″ |
Opona tylna | Bezdętkowa – 130/70 – 12″ |
Długość | 1 950 mm |
Szerokość | 770 mm |
Rozstaw kół | 1 375 mm |
Wysokość siedziska | 790 mm |
Zbiornik paliwa | 8,5 l |
Emisja CO2 | 74 g/km (Euro 4) |
Spalanie | 3,2 l/100km |