W klasie Supersport najlepiej zakwalifikował się Guy Martin przed Brucem Ansteyem i Conorem Cumminsem. Już po pierwszym okrążeniu Martin był na prowadzeniu przed Ansteyem i Michaelem Dunlopem. Na drugim kółku Martin musiał oddać prowadzenie Ansteyowi, ale nie na długo, ponieważ na kolejnym okrążeniu ponownie był pierwszy. Martin wygrał wyścig z zaledwie 0.038 sekundy przewagi nad Ansteyem. Trzeci był Lee Johnston.
W Superstock Guy Martin miał już mniej szczęścia. Już na pierwszym okrążeniu zatrzymał się i zrezygnował z dalszego udziału w wyścigu. Prowadzenie objął Gary Johnson, który miał za plecami Michaela Dunlopa z 0.462 sekundy straty po drugim okrążeniu. O trzecie miejsce walczyli Ian Lougher i Bruce Anstey, do których dołączył Dean Harrison. Wyścig wygrał Michael Dunlop przed Johnsonem i Ansteyem. Dean Harrison dojechał na czwartym miejscu i wyprzedził Loughera, który ukończył wyścig na piątej pozycji.
W połączonym wyścigu klas Ultra-Lightweight (125 GP / Moto 3 / Moto 450) i Lightweight (250GP / 400 / Supertwin) najlepszy w kwalifikacjach Ultra-Lightweight był Ian Lougher, a w Lightweight pole position padło łupem Ivana Lintina. Po dwóch okrążeniach wyścig został przerwany z powodu wypadku Jamie Hamiltona, który zakwalifikował się na trzeciej pozycji w klasie Lightweight. Wyścig wznowiono na dystansie trzech okrążeń. W Ultra-Lightweight najlepszy był zwycięzca pole position – Ian Lougher, który wygrał wyscig przed Christinaem Elkinem i Paulem Jordanem. W Lightweight na najwyższym stopniu podium stanął Ivan Lintin przed Jamie Hamiltonem i Lee Johnstonem.
W drugim wyścigu klasy Supersport na prowadzenie po starcie wysunął się William Dunlop. Guy Martin tym razem nie miał szczęścia i nie ukończył wyścigu. Pod jego nieobecność wygrał Bruce Anstey, który wyprzedził Williama Dunlopa o 3.742 s., a na trzecim miejscu finiszował Conor Cummins. Michael Dunlop był czwarty.
W Superbike najszybszy podczas kwalifikacji był MIchael Dunlop. Na drugim miejscu znalazł się Guy Martin, a na trzecim – William Dunlop. W pierwszym wyścigu Dunlop szybko objął prowadzenie, ale już po pierwszym okrążeniu znajdował się za Guyem Martinem. Przewaga Martina nad Dunlopem wynosiła 0.354 sekundy, a trzeci był William Dunlop, który również tracił do Martina niecałą sekundę. Na kolejnych okrążeniach przewaga Martina rosła, ale na piątym kółku Dunlop zmniejszył ją z 1.132 sekundy do 0.888 sekundy. Martin wygrał pierwszy wyścig Superbike rzutem na taśmę z zaledwie 0.039 s. przewagi. W drugim wyścigu ze startu musiał wycofać się Michael Dunlop, który miał problemy z motocyklem. Pod jego nieobecność drugie miejsce za Guyem Martinem zajmował Gary Johnson, który miał za plecami Williama Dunlopa i Bruce’a Ansteya. Johnson odpadł jednak z wyścigu na trzecim okrążeniu. Drugie miejsce przejął Bruce Anstey, a trzeci był William Dunlop. Dunlopowi udało się wyprzedzić Ansteya, ale wycofał się z wyścigu na ostatnim okrążeniu. Drugie miejsce zgarnął Bruce Anstey, a trzecie – Conor Cummins.
Kolejna edycja Ulster Grand Prix już za rok. Następnym wyścigiem, który jest wart obejrzenia i niewątpliwie zalicza się do legendarnych, będzie motocyklowe Grand Prix Macau. GP Macau odbywa się na ulicznym torze przypominającym Monte Carlo po zagładzie atomowej. Zobaczymy tam tych mniej i bardziej znanych zawodników z wyścigów ulicznych. GP Macau odbędzie się w listopadzie.