„Przesiadka na sprzęt BMW sprawiła, że będę się ścigał kolejny rok i nie zamierzam się wycofać” – powiedział Guy Martin. „Ja zawsze daję z siebie wszystko, więc startować z takim producentem jak BMW będzie niesamowicie. Nie mogę się doczekać kiedy wsiądę na motocykl – zrobię to tak szybko jak to będzie możliwe. To nowa maszyna, nigdy jeszcze na niej nie jechałem, ale wiemy, że przecież mam to we krwi. TAS jest najlepszym z zespołów, dla których jeździłem: ja ich słucham, oni mnie słuchają, a potem spotykamy się gdzieś pośrodku. To wróży sukces, więc przedsięwzięcie z BMW jest wszystkim czego potrzebowałem, by wejść w następny sezon.”
Zamiana motocykla na nowy jest także ekscytującą zmianą dla Williama Dunlopa, którego brat Michael dosiadał RR podczas historycznego potrójnego zwycięstwa na Wyspie Man w zeszłym roku, gdy ów zawodnik wygrał Senior, Superstock i Superbike TT.
„Zobaczyliśmy w zeszłym sezonie co BMW S 1000 RR może osiągnąć, więc dodając do tego doświadczenie ludzi z TAS Racing jestem całkiem pewien, że możemy wykonać dobrą robotę w sezonie 2015” – skomentował William. „Mamy zespół z najwyższej półki i jestem szczęśliwy pracując znów z Guy’em w TT. W tym roku, na nowym sprzęcie, możemy okazać się jeszcze silniejsi.”
Jeśli chodzi o krótkie tory, to po dwóch sezonach w Moto GP Michael Laverty powróci do BSB żeby startować na RR. „To bardzo ekscytujący czas, zarówno dla mnie jak i dla zespołu” – powiedział. „Oni i ja nie mieliśmy wcześniej do czynienia z BMW S 1000 RR, ale ten motocykl został stworzony do jazdy po torze i wierzę, że mamy wszystkie potrzebne atuty żeby zdobyć tytuł w British Superbike Championships.”
Michaelowi na starcie towarzyszyć będzie Tommy Bridewell, który ma za sobą mnóstwo doświadczeń w startach na RR w BSB. „Startując wcześniej na BMW mam pewność, że mamy tak dobry zespól i sprzęt, jak nikt inny w stawce mistrzostw BSB 2015” – powiedział. „Ze wsparciem fabryki i z pomocą całego Tyco BMW, naszym celem jest regularnie walczyć w ścisłej czołówce i wygrywać więcej wyścigów, więc teraz tylko odliczam dni do pierwszych testów.”
Ściganie się na drogowych oraz na krótkich torach jest specjalnością Alastaira Seeleya, który stał się częścią składu Tyco BMW w zeszłym roku. „Ze wsparciem fabryki i z – jak uważam – najlepszym sprzętem zarówno dla Superstock jak i North West 200, naprawdę nie mogę się doczekać kiedy wystartuję” – skomentował. „Cieszę się, że jestem z powrotem w klasie Superstock i czuję, że BMW S 1000 RR daje mi ogromną szansę wygrania mistrzostw.”
Komentując to ekscytujące oświadczenie Lee Nichols, dyrektor marketingu i PR w BMW Motorrad dodał: „W 2014 BMW Motorrad miał swój najbardziej bogaty w sukcesy sezon wyścigowy w Wielkiej Brytanii, a to zobowiązuje nas do zwiększenia oferowanego w sezonie 2015 wsparcia zarówno dla zespołów w British Superbike, jak i w Road Racing. TAS Racing Team będzie przewodził naszemu atakowi na torach zamkniętych oraz na drogowych i otrzyma pełne techniczne wsparcie od BMW Motorrad Motorsport z Monachium, jakie dajemy w ramach BMW Customer Racing Strategy.”