Producent nie ukrywa, że model Street Twin powstał na fali popularności motocykli stworzonych z myślą o dokonywaniu dalszych modyfikacji. Już na starcie model ten wygląda świetnie, więc nie możemy doczekać się tego, co zaprezentują warsztaty z całego świata.
Model Street Twin wyposażono w nowy silnik o pojemności 900 cm3. W tym przypadku mamy do dyspozycji 80 Nm momentu obrotowego przy 3200 obr./min., a więc jest to bardzo dobry wynik. Silnik współpracuje z sześciostopniową skrzynią biegów i przepustnicą ride-by-wire.
„User friendly” – to chyba najczęściej powtarzany zwrot w prasówce dotyczącej modelu Street Twin. Motocykl wyposażono w ABS, kontrolę trakcji, sprzęgło ze Slip Assist, przepustnicę ride-by-wire, tylne światło LED oraz gniazdo USB. Obsługa zegarów jest teraz łatwiejsza dzięki jednemu przyciskowi obsługiwanemu bez odrywania rąk od kierownicy.
Na starcie będziemy mieli do dyspozycji trzy pakiety stylistyczne – Scrambler, Brat Tracker i Urban. Pakiet Urban zawiera zestaw do demontażu tylnego błotnika, płaską kanapę, nowe gripy, mniejsze kierunkowskazy oraz osłonę miski olejowej wykonaną ze szczotkowanego aluminium. Zestaw Brat Tracker zawiera dodatkowo tłumiki Vance & Hines. W zestawie Urban znajdziemy tłumiki Vance & Hines, kierownicę „Ace Style”, krótką i przyciemnianą szybę, a także pojedynczą sakwę boczną z woskowanej bawełny i skóry.
Dostępne malowania to: Cranberry Red z paskami na zbiorniku paliwa i felgach, Aluminium Silver z paskami na zbiorniku paliwa i felgach, Matt Black, Jet Black i Phantom Black.
Wygląda na to, że Triumph Street Twin będzie niezłym rozrabiaką!
Zobacz również: Triumph Thruxton / Thruxton R i Triumph Bonneville T120 / T120 Black