Angielska marka motocyklowa odnotowała w kwietniu aż 9% skok sprzedaży na amerykańskim rynku. W obliczu tego sukcesu Triumph myśli o rozbudowaniu swojej oferty do 2012 roku.
Mark Kennedy, prezes Triumph Motorcycles North America, nie krył swojej radości. Jego zdaniem amerykańska gospodarka pozwala być spokojnym zarówno o niedaleką, jak i bardziej odległą przyszłość. Wzrosło zainteresowanie nowymi modelami Triumpha, ale producent nie zamierza skupiać się wyłącznie na rozwijaniu istniejących już linii, mimo udanych posunięć, z których jednym jest niewątpliwie Triumph Sprint GT na przyszły rok. Obecnie ze stajni Anglików można zakupić szesnaście modeli, wśród których znajdziemy cruisery, motocykle miejskie, sportowe oraz klasyczne. Według Kennedy’ego docelowo Triumph chciałby posiadać w swojej linii aż 23 modele motocykli w siedmiu różnych kategoriach. Zamiar ten ma zostać wcielony w życie do 2012 roku.
Miło słyszeć, że oferta Triumpha poszerzy się o dodatkowe modele. Mamy nadzieję, że przedsmak zmian poznamy jeszcze w tym roku.