Suzuki Recursion Concept zadebiutował na targach Tokyo Motor Show. Wyposażono go w silnik o pojemności 588ccm, który jest wspomagany przez turbosprężarkę. Taka konfiguracja daje moc 100 koni mechanicznych, które są dostępne przy 8000 obrotów na minutę. Moment obrotowy jest z kolei szacowany na 100 Nm.
Wygląd czachy na renderze jest już nieco mniej spektakularny niż w przypadku konceptu, ale nawiązuje do innego konceptu – Stratosphere. Suzuki Stratosphere to jednak zupełnie inny charakter maszyny. Koncept był wyposażony w rzędową szóstkę o pojemności 1100ccm. Deklarowana przez producenta moc silnika to około 180 koni mechanicznych.
Jak wiadomo przewidywania autorów magazynu Young Machine często znajdują swoje odzwierciedlenie w rzeczywistości, więc być może Suzuki faktycznie pokusi się o wypuszczenie motocykla z turbodoładowaniem albo sześciocylindrowej bestii. Koncept Stratosphere jest już jednak dość stary, ponieważ ma siedem lat i od tego czasu sporo się zmieniło.
W powrocie koncepcji doładowanych silników motocyklowych szlaki przetarło gorące przyjęcie Kawasaki Ninja H2 i H2R, które są wyposażone w kompresor. Suzuki bardzo chętnie pokazuje swój koncept i był on obecny na targach Intermot 2014 i EICMA 2014.