Mimo wcześniejszych spekulacji o tym, że w tym roku nie będzie żadnych zmian w modelach GSX-R 600 i 750, na targach w Kolonii zobaczyliśmy te maszyny po lekkim liftingu.
Najpoważniejszymi zmianami w obu motocyklach Suzuki jest bardziej kompaktowa rama, dzięki której udało się zmniejszyć rozstaw osi maszyn o 15 mm. Spadła również, i to znacznie, bo w sumie o prawie 10 kg, waga motocykli. Dzięki temu korzystniejszy jest teraz stosunek mocy do wagi, co widać zwłaszcza w przypdaku większego modelu. Na pokładach obu jednośladów znajdziemy teraz także zmienne mapy zapłonu, lekko przestylizowane zegary, a także lap timer w standardzie.
Bardzo pozytywną zmianą są również zaciski Brembo na przednich tarczachobu modeli GSX-R. Z tyłu nadal jednak znajdziecie Nissiny. Szkoda tylko, że Suzuki, decydując się na heble z najwyższej półki, pozostawił przewody w gumowych oplotach.
Motocykle pojawią się w sprzedaży w lutym 2011 roku.