W ciągu jedenastu miesięcy sprzedano ponad 1000 motocykli, a do końca roku do klientów może trafić nawet 1300 maszyn. Początkowo producent przewidywał sprzedaż 2000 motocykli do końca 2017 roku. Obecnie udział Triumpha w indyjskim rynku motocykli premium to 15%.
Prezesem indyjskiego oddziału marki został Vimal Sumbly, który wcześniej był managerem sprzedaży w koncernie Bajaj mającym udziały w austriackim KTM. Motocykle trafiają do Indii w częściach i są składane w montowni znajdującej się w Manesar, a następnie wysyłane do dziesięciu salonów. Do końca 2017 roku producent chce rozwinąć sieć sprzedaży jeszcze o 20 placówek.
Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że motocykle Triumph w Indiach są słabsze jeśli chodzi o moc i moment obrotowy. Jest to zależne od jakości paliwa. Tak oto Bonneville jest słabszy o 7 koni mechanicznych, a Street Triple ma aż o 25 koni mechanicznych mniej.