Scrambler Ducati w czterech odsłonach - Motogen.pl

Nowe Scramblery są napędzane chłodzonym powietrzem silnikiem o pojemności 803 ccm. Jednostka generuje 75 KM i 68 Nm. Być może nie będzie to zatem demon prędkości, ale na pewno szykuje się motocykl generujący ogromne pokłady frajdy.  Na pokładzie znajdziemy też, jak zwykle w Ducati, najwyższej jakości komponenty, w tym hamulce od Brembo, sprzęgło APTC, zawieszenie Kayaba, czy w końcu ABS w standardzie.

NASZA RELACJA LIVE Z TARGÓW INTERMOT 2014

Największa niespodziankę jest jednak pokazanie aż czterech wersji Scramblera, czyli właściwie rodziny Scrambler. Motocykle różnią się od siebie przede wszystkim wyglądem oraz detalami i wagą.

Icon to podstawowa wersja. Urban Enduro to maszyna na szprychowych kołach z dużymi błotnikami i oczywiście w odpowiednim malowaniu. Ten motocykl ma być odpowiedzią dla tych, którzy czasem chcą przejechać się po mniej utwardzonym terenie. Classic to z kolei ukłon w stronę stylu vintage i klasyków. Ostatnim modelem jest Full Throttle, który zgodnie z nazwą, przywodzi na myśl wyścigi. Specjalna kanapa, ramienne felgi, niższa kierownica i podkreślające to wszystko malowanie to najważniejsze cechy tej maszyny.

Patrząc po nowościach jakie na Intermocie przedstawiło Ducati wcale nie dziwimy się Wojtkowi, który bardzo emocjonalnie podszedł do tej prezentacji w swojej relacji z Intermotu. My też bardzo chętnie już dzisiaj zamówilibyśmy jednego ze Scramblerów. Pozostaje tylko pytanie którego!

Więcej o motocyklach Ducati