Model RSV4 to 7 tytułów mistrzowskich w klasie Superbike i podwójna korona w tegorocznym pucharze FIM Superstock 1000 – dla zawodnika i dla producenta. Zachęcona sukcesami Aprilia poszła za ciosem i postanowiła przybliżyć najlepsze technologie zarówno użytkownikom, którzy chcą po prostu wybrać się na track day jak i zawodnikom regionalnych serii. W najmocniejszych konfiguracjach moc silnika to aż 230 koni mechanicznych. Aprilia RSV4 R-FW będzie dostępna aż w pięciu wersjach.
Aprilia RSV4 R-FW Stock1 MM Race
Dostajemy tu RSV4 doposażoną w Race Pack. W skład zestawu wchodzi zawieszenie Ohlins i kute felgi. Komputer sterujący silnikiem został zaprogramowany w wersji Race i zawiera mapy stworzone przez Aprilia Racing. Podobnie jest z ustawieniami maszyny. W celu zmniejszenia wagi nie ma tu systemu ABS, termostat zastąpiono systemem wężyków, a drugi obieg powietrza jest zamknięty. Opcjonalnie można zamówić wydech Akrapovic, owiewki wyścigowe i zaimplementować jeszcze lepsze ustawienia zawieszenia i silnika.
Aprilia RSV4 R-FW Stock2 APX Race
Podobnie jak w Stock1 dostajemy Race Pack z zawieszeniem Ohlins i kutymi felgami. Do tego zainstalowano system sterujący silnikiem APX2, gdzie ustawienia zapłonu i silnika mogą być programowane przy pomocy specjalnego terminala, który jest w zestawie. Telemetria obsługuje standardowe czujniki oraz te zgodne z regulaminem FIM Superstock 1000. Silnik został przygotowany przez Aprilia Racing. Opcjonalnie można zamówić motocykl z owiewkami wyścigowymi, wydechem Akrapovic i wyścigowymi ustawieniami zawieszenia.
Aprilia RSV4 R-FW SBK
Znajdziemy tutaj Race Pack, system APX2, a także skrzynię biegów ze wspomaganiem, narzędzia Aprilia Racing i silnik przygotowany pod klasę Superbike.
Aprilia RSV4 R-FW W-SBK
Ten motocykl to już nie są ćwiczenia. To replika RSV4 Superbike używanej przez team fabryczny w Superbike World Championship. Motocykl jest od początku do końca skrojony na miarę pod zawodnika i jedynym ograniczeniem jest tutaj budżet.
Aprilia RSV4 R-FW Misano
To właśnie ta wersja była prezentowana na targach EICMA. To przede wszystkim demonstracja siły Aprilia Racing. To połączenie najnowocześniejszych i najlepszych technologii wyścigowych oraz przystępnej ceny. Malowanie nawiązuje do pierwszego zwycięskiego motocykla RSV4.
To jednak nie wszystko, ponieważ kupując motocykl kupujecie również know how. W cenie każdego z przedstawionych wyżej motocykli jest specjalne szkolenie techniczne dla mechaników i zawodników, a także testy na torze wyścigowym, które będą sprawdzianem nabytej wiedzy.
Ceny? Chyba wolimy ich nie znać…