Polacy w MotoGP? Wiemy dlaczego ich nie ma… - zdjęcie
Polacy w MotoGP? Wiemy dlaczego ich nie ma…
Polacy dumni są z tego, że mają „swojego” w Formule 1. Choć Robertowi nie do końca dobrze idzie w tym sezonie (delikatnie mówiąc), to jednak fani czterech kółek mają chociaż komu kibicować. A my, motocykliści? Jeszcze długo podczas rundy MotoGP nie stanie na torze nasz zawodnik. Dlaczego? Może i chodzi też o pieniądze, ale na pewno także o wyszkolenie, a to zaczyna się do takich właśnie imprez…
Dni BMW Motorrad Polska w Ustroniu już wkrótce! - zdjęcie
Dni BMW Motorrad Polska w Ustroniu już wkrótce!
Jesteś fanem marki BMW, uwielbiasz turystykę motocyklową, kochasz zwiedzać i chcesz spędzić weekend łącząc pasję z przyjemnością pobytu w wyjątkowym zakątku Polski? Odwiedź Dni BMW Motorrad Polska które odbędą się w dniach 24-26 maja w Ustroniu!
Radarowy, motocyklowy detektor martwego pola – hit czy kit? - zdjęcie
Radarowy, motocyklowy detektor martwego pola – hit czy kit?
Żyjemy w złotych czasach, złotych czasach elektroniki, która ostatnio przebojem wkrada się do motocykli. Jeszcze niecałą dekadę temu ABS, wtrysk paliwa i ciekłokrystaliczny wyświetlacz ze wskaźnikiem zapiętego aktualnie biegu, były wyznacznikiem jednośladowej nowoczesności. W tej chwili, na naszych oczach niektóre zaawansowane rozwiązania prosto z aut wchodzą o motocykli. Czy radarowy detektor martwego pola będzie jednym z nich?
Indian Chieftain Limited 2019 – ikona stylu typu bagger [TEST i VIDEO] - zdjęcie
Indian Chieftain Limited 2019 – ikona stylu typu bagger [TEST i VIDEO]
Indian Chieftain Limited 2019 to jeden z tych motocykli, w których albo zakochujemy się od pierwszego wrażenia, albo wyrażamy o nim niepochlebne opinie jaki to on jest wielki, dziwny i bez sensu. Jedno jest pewne, nie ma osoby, która by go nie zauważyła, bo po prostu nie da się przejść, ani przejechać obok niego obojętnie…
Zestawy do podwyższania i obniżania wysokości motocykla - zdjęcie
Zestawy do podwyższania i obniżania wysokości motocykla
Prawidłowa ergonomia jest niezbędna do wygodnej i bezpiecznej jazdy motocyklem. Motocykle są projektowane i zestrojone pod gabaryty statystycznego człowieka, a więc osoby o wzroście 170-175 cm i masie ciała nieprzekraczającej 80 kg. Czy zatem można tak zmodyfikować motocykl, aby osoba zauważalnie niższa, lub wyższa, od średniej statystycznej czuła się na nim dobrze? Odpowiedź brzmi – tak!
Monocykl RYNO, jednokołowa alternatywa dla motocykla? - zdjęcie
Monocykl RYNO, jednokołowa alternatywa dla motocykla?
RYNO to ciekawy projekt monocykla. Waży ok 80 kg zapewnia nośność blisko 130. Równowaga zostaje utrzymana dzięki czujnikom żyroskopowym. Na razie nie wiadomo nic na temat ceny, dostępności czy zasięgu pojazdu. Przy sensownej cenie ma szansę stać się produktem tak popularnym jak segwaye czy elektryczne hulajnogi. Nam pomysł się podoba...
Klocki hamulcowe TRW. Dwanaście mieszanek ciernych do motocykli po 1970 r! - zdjęcie
Klocki hamulcowe TRW. Dwanaście mieszanek ciernych do motocykli po 1970 r!
Początek kwietnia to świetny moment na rozpoczęcie sezonu. Zbliżające się święta oraz długi weekend są doskonałą okazją na aktywne spędzenie czasu za kierownicą motocykla. Bez względu na to, jakim motocyklem się poruszacie bezpieczeństwo kierowcy jest najważniejsze. Jak o nie zadbać?
Czworonóg ucieka z salonu motocyklowego z nowym pojazdem - zdjęcie
Czworonóg ucieka z salonu motocyklowego z nowym pojazdem
Parafrazując dawne powiedzenie kobiety na traktory, wprowadzamy nowe: psy na motory. Oczywiście przy obecnej percepcji i odpowiedzialności samych zainteresowanych prowadzenie jednośladu przez psa może być mocno problematyczne. Są jednak czworonogi, które z elektryczną hulajnogą, tematem bardzo ostatnio popularnym w Polsce dają sobie całkiem nieźle radę. Ten z filmu przyszedł do salonu motocyklowego, zamówił odpowiedni model i odjechał jak gdyby nigdy nic...