Motocykl ten raczej nie będzie dostępny na rynkach Europy czy Ameryki Północnej, ale może być wyznacznikiem nowej ścieżki stylistycznej Hondy, a na rynkach rozwiniętych może pojawić się z większym silnikiem.
Honda CBR250RR jest napędzana rzędowym, dwucylindrowym, ośmiozaworowym silnikiem o pojemności 250 cm3. Nad motorem pracowali również inżynierowie z Japonii. Rama, silnik i zawieszenie zostały tak skonstruowane, aby motocykl był jak najlżejszy. Całość została zaprojektowana od podstaw, więc mamy tu do czynienia z zupełnie nową konstrukcją. Silnik współpracuje z sześciostopniową skrzynią biegów i jest chłodzony cieczą. Motocykl posiada przepustnicę typu ride-by-wire z czujnikiem położenia. Niestety nie podano mocy i momentu obrotowego. Waga również nie jest znana.
Stylistyka jest ostra i dynamiczna. Śmiało mogą jej pozazdrościć starsze siostry – czyli odchodząca z rynku europejskiego CBR600RR i czekająca na następcę CBR1000RR Fireblade. Obejrzyjcie klip promocyjny, bo Honda CBR250RR wygląda świetnie.