Indian, najstarszy amerykański producent motocykli, przenosi produkcję części swojej gamy motocyklowej do Polski, a wszystko po to, by motocykle tej marki były łatwiej dostępne i aby nie zdrożały w najbliższym czasie.
Norton nareszcie rozpoczął produkcję pierwszych 100 sztuk ekskluzywnego, od dawna wyczekiwanego modelu V4 SS. To najbardziej zaawansowany technologicznie i najbardziej ekskluzywny motocykl supersportowy, jaki kiedykolwiek opuścił brytyjską fabrykę.
Pozycją numer jeden w Polsce i imponującym, 24-procentowym wzrostem sprzedaży nowych motocykli o pojemności ≥125 cm3 Yamaha zamyka 2018 rok. Po czterech latach królowania wśród marek premium Yamaha pokonała budżetową konkurencję i zajęła pewne pierwsze miejsce wśród wszystkich krajowych importerów motocykli, a MT-07 został najczęściej kupowanym nad Wisłą nowym motocyklem*.
Norton rozwija produkcję. Na potrzeby kontraktu, podpisanego właśnie przez rządy Wielkiej Brytanii i Japonii, wyprodukowanych zostanie 1000 nowych motocykli, przy których produkcji producent zatrudni 200 osób.
Harley-Davidson Livewire będzie kosztował ponad sto tysięcy zł – taką informację ujawnił amerykański producent. Staje się jasne, że model ten nie będzie zatem produktem dla mas, a raczej ekskluzywnym gadżetem dla spragnionych nowych trendów.
Najprostsza zasada – piłeś, nie jedź – obowiązuje zawsze i każdego. Co jednak, gdy po wyjątkowo udanym wieczorze rano chcesz wsiąść do auta czy na motocykl. Ile alkoholu jeszcze może zostać w twoim organizmie, abyś nie narobił sobie kłopotów?
Dzięki drugiej odsłonie systemu informatycznego o nazwie CEPIK, nie ma już potrzeby wożenia ze sobą dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym się poruszamy, a już niedługo zostaniemy zwolnieni z obowiązku posiadania przy sobie dokumentu prawa jazdy. Jednak nie tylko brak prawa jazdy „przy sobie” jest największym problemem niektórych kierujących…
Zmodernizowano drogę z Nysy do Granicy Państwa w Sławniowicach. Otwarto także nowe przejście graniczne. Oznacza to, że na sławne winkle na Przełęczy Czerwonogórskiej można dojechać szybciej i przyjemniej.
Ten niezwykły custom, zbudowany na klasycznej XJR1300, to hołd złożony legendzie wyścigów motocyklowych – Giacomo Agostiniemu, ale też ukłon w stronę jednej z najważniejszych imprez motocyklowych we Włoszech. Efekt prac rzuca na kolana.
Innowacyjne zawieszenie, lekka rama i czujnik IMU – te elementy trafią zapewne do nowej Hayabusy. Szkice patentowe Suzuki zdradzają kilka interesujących rozwiązań.
Japoński magazyn “Young Machine” donosi o planach Kawasaki, dotyczących wprowadzenia na rynek kolejnego klasycznego nakeda. Motocykl, będący hołdem dla słynnego Mach III z przełomu lat 60 i 70, miałby być oparty na mechanice modelu Z650.