Ducati V4 Streetfighter nie jest oficjalnym motocyklem z Borgo Panigale, ale zdecydowanie być powinien. Nieprawdopodobnie kuszące linie potrafiłyby uwieść najbardziej zatwardziałych konserwatystów.
Harley-Davidson Livewire będzie kosztował ponad sto tysięcy zł – taką informację ujawnił amerykański producent. Staje się jasne, że model ten nie będzie zatem produktem dla mas, a raczej ekskluzywnym gadżetem dla spragnionych nowych trendów.
Ten niezwykły custom, zbudowany na klasycznej XJR1300, to hołd złożony legendzie wyścigów motocyklowych – Giacomo Agostiniemu, ale też ukłon w stronę jednej z najważniejszych imprez motocyklowych we Włoszech. Efekt prac rzuca na kolana.
Innowacyjne zawieszenie, lekka rama i czujnik IMU – te elementy trafią zapewne do nowej Hayabusy. Szkice patentowe Suzuki zdradzają kilka interesujących rozwiązań.
Japoński magazyn “Young Machine” donosi o planach Kawasaki, dotyczących wprowadzenia na rynek kolejnego klasycznego nakeda. Motocykl, będący hołdem dla słynnego Mach III z przełomu lat 60 i 70, miałby być oparty na mechanice modelu Z650.
Zmienne fazy rozrządu mają szansę stać się już wkrótce kluczową technologią w silnikach motocyklowych. Powodem są rosnące wymagania – zarówno nabywców, jak i ekologów. Klienci oczekują wysokiej mocy i wydajności silników, zaś normy ekologiczne wymuszają coraz niższe normy emisji spalin.
W urzędach patentowych w USA i Europie zostały złożone wnioski dotyczące nowego modelu firmy Indian o nazwie Raven. Najprawdopodobniej będzie to rozwinięcie projektu FTR 1200.
W sezonie 2019 w salonach Kawasaki ponownie zobaczymy klasyczny model W800, który przeszedł kilka istotnych modyfikacji, mających na celu przystosowanie do coraz ostrzejszych przepisów. Motocykl dostępny będzie w dwóch wersjach stylistycznych: tradycyjnej Street i lekko usportowionej Cafe.
Oczekiwana od lat Honda RVF 1000 może stać się faktem. Producent złożył w amerykańskim urzędzie patentowym z silnikiem V4 o pojemności 1000 cm3 – wiele wskazuje na to, że plany Hondy dotyczące superbike'a z silnikiem V4 nadal są aktualne. RVF 1000 mógłby wypełnić lukę między CBR1000RR i RC213V-S.
Indian, najstarszy amerykański producent motocykli, zaprezentował gamę modeli Chieftain w specyfikacji na rok modelowy. Nowe dodatki, inne malowania, a przede wszystkim ostrzejsze kształty nadwozia i zmiany w elektronice – Chieftain to nowy wyznacznik klasy, stylu i luksusu…