Pomimo, że najbliższe przedstawicielstwo Zero Motorcycles znajduje się w Niemczech, to przyglądamy się nieustannie tej marce, ponieważ ma ona chyba najbardziej przyziemną ofertę jeśli chodzi o motocykle elektryczne.
Przed targami EICMA informowaliśmy Was o tym, że Cardo przedstawi zestaw Bluetooth dedykowany do kasków Shoei. Teraz znamy już dokładną specyfikację produktu.
W tym roku Yamaha skupiła się przede wszystkim na nakedach i zrobiła to bardzo sprytnie, bo poszła pod prąd. MT-09 to motocykl lekki, niezbyt mocny, ale za to dostarcza niesamowitej frajdy z jazdy i rozkochuje w sobie każdego, kto go dosiądzie. MT-07 to z kolei dwucylindrowiec, który ma predyspozycje do bycia królem swojej klasy.
Kawasaki chwaliło się przed targami EICMA, że to Z1000 zdefiniowało pojęcie supernaked, a w informacji prasowej mamy aż cztery akapity dotyczące wyglądu motocykla. Mimo to tabelki z osiągami nadal wyglądają zachęcająco i oto mamy przed sobą dosyć surową maszynkę do terroru.
Pierwszy raz w swojej historii brytyjski Caterham rozpocznie produkcję motocykli. Caterham Motorcycles dołączy do Caterham F1 Team, Caterham Racing (GP2), Caterham Technology & Innovation i Caterham Composites oraz Caterham Moto Racing Team.
Harley-Davidson przedstawił nowe modele motocykli o mniejszej pojemności niż ta, do której jesteśmy przyzwyczajeni. Z jednej strony jest to odpowiedź na zainteresowanie młodszej klienteli motocyklami tej marki, ale z drugiej - będzie to również wejście na rynek indyjski.
O Ducati Monster 1200 wiedzieliśmy przed premierą już właściwie wszystko, ale oczywiście nie wypada pominąć jego oficjalnej prezentacji. Już po przedstawieniu motocykla okazało się, że jego wygląd jest mocno dyskusyjny. A jak wygląda nowy Monster od strony technicznej?