Modeka Racing Pro, czyli sportowe rękawice motocyklowe ze spodem z kangurzej skóry. Prawdę mówiąc nie spodziewałem się po nich zbyt wiele... W dodatku brak jakichkolwiek wlotów wentylacyjnych utwierdził mnie w tym przekonaniu, bo przecież w okolicach 25 stopni będzie zdecydowanie za ciepło, a za okn
Kochasz jeździć motocyklem, ale przeraża się Cię wizja ubierania się w ten cały pancerny, niewygodny rynsztunek? Po zejściu z motocykla chcesz wyglądać jak człowiek, a nie jak plastikowo – skórzany manekin? Mamy dla Ciebie rozwiązanie, testujemy lekkie motocyklowe obuwie – Falco 899 Forge.
Smukła sylwetka - zupełnie jak w racingowych kaskach. Wykonany z kompozytów - Carbonu i kevlaru. Czyżby wypasiony kask za dwa i pół kafla? Nie! To Airoh Leox wart niecałe 700zł.
Yamaha XT660R jest jednym z tych motocykli, który nie do końca wie, czym jest i do czego służy. A może ma być bardzo uniwersalny i dawać radę w dwóch światach – na szosie i w terenie? Pierwsze motoryzacyjne skojarzenie które rodzi się w mojej głowie do klasa samochodów SUV. Ot takie normalne auto udające terenówkę. Podobnie jest z XT660R – to takie niby połączenie szosówki z enduro, ale i nie do końca... Zobaczmy, czy taki diabeł straszny, jak go namalowałem.
Suzuki GSX-F 650 bardzo chce wyglądać jak sportowy motocykl i trzeba przyznać, że wychodzi mu to całkiem nieźle. Nawet ludzie dobrze znający się na jednośladach mogą na pierwszy rzut oka pomylić go z modelem GSX-R 600/750, zwłaszcza z edycji K4.
Airoh Mathisse jest produktem włoskiego pochodzenia. Cenowo plasuje się on gdzieś po środku gamy szczękowców produkowanych przez Airoha. Jak się okazało, przez niespełna dwa tygodnie przygody z nim, zmienił on mój pogląd i podejście do kasków z podnoszoną szczęką. Uprzedzę Wasze domysły – nie, nie dlatego, że jest taki dobry. Właśnie dlatego, że kompletnie nie nadaje się do tego, do czego teoretycznie został stworzony, a minusy nadrabia w codziennym użytkowaniu!
Był rok 1993. Niebieska MZ ETZ 251 zaparkowała pod furtką mojego domu. Przede wszystkim sam fakt, że motocykl był niebieski, albo bardziej błękitny – stanowiło sensację... Wówczas, w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych, nie było w Polsce ani wielu motocykli innych marek, ani nawet wielu innych barw.
Sidi Vetrtigo Corsa to bez dwóch zdań buty z najwyższej półki. Czy to znaczy, że muszą być świetne pod każdym względem? To obuwie z założenia ma służyć do jazdy po torze wyścigowym, więc takie aspekty jak wygoda podczas pieszych przechadzek, czy też nieprzemakalność nie powinny mieć znaczenia. Mimo
FZ1 - goły sport, dla którego agresja i adrenalina to podstawa. W tym modelu wiele części i rozwiązań wywodzi się wprost ze sportowej R1. Jedną z nich jest silnik, który w tym przypadku został bezwstydnie odkryty i dostarcza nam niemałej porcji wrażeń.
Na pierwszy rzut oka motocykl ten jest troszeczkę... Niemodny, bo zbyt plastikowy. Masywna sylwetka to skrzyżowanie obłych kształtów nadających nieco atletycznego wyglądu z ostrymi liniami skośnymi. Innymi słowy: bez fajerwerków.
Sprawdzone przez wielu motocyklistów na zachodzie, rekomendowane przez wielu jeżdżących motocyklami rodaków, wreszcie dostępne w oficjalnej sieci dealerskiej w Polsce. Co jest takiego w tych niemal egzotycznych kaskach? Sprawdziliśmy specjalnie dla Was jeden z najwyższych modeli – kask o oznaczeniu R1.
Kask musi mocno przylegać do głowy, zachowując przy tym wygodę. Powinien być dobrze wentylowany i mieć aerodynamiczny kształt. Wizjer musi być odporny na zarysowania i parowanie. Wyściółka wyjmowana, łatwa w czyszczeniu. Całość nie powinna być też ciężka. Co najważniejsze kask MUSI być bezpieczny! Taki był by kask idealny, a jaki jest Nolan N61?