W przypadku marki Peugeot Mahindra posiada 51% udziałów, co oczywiście stanowi pakiet większościowy. Mahindra ma poinformować o swoich planach w ciągu najbliższych sześciu meisięcy, ale oficjalnie milczy. Milczą również przedstawiciele marek BSA i Norton. W przypadku zakupu jednej z tych marek Mahindrze będzie łatwo wkroczyć do segmentu premium. Mahindra jest obecna na rynku jednośladów od 2010 roku i jak widać same starty w MotoGP nie wystarczą do poprawy wyników sprzedaży. Co więcej – producent w tym roku zanotował spadek sprzedaży motocykli na poziomie 13%. Lepiej poradziły sobie skutery, których sprzedano o 81% więcej.
Marką Norton zarządza obecnie Stuart Garner. W 2013 roku Norton kupił budynek Donington Hall i przeniósł tam produkcję motocykli. Właścicielowi marki zależy na tym żeby motocykle były budowane brytyjskimi rękoma w Wielkiej Brytanii. W 2013 roku Norton produkował 10 motocykli tygodniowo, ale planowano zwiększenie tej liczby do 200 sztuk. Producent zapowiedział również wejście na rynki Stanów Zjednoczonych, Australii i Nowej Zelandii. W 2014 roku Norton zapowiedział, że poszukuje praktykantów w ramach British Motorcycle Academy. Dzięki programowi producent chciał zwerbować 40 do 100 osób rocznie. W 2015 roku zapowiedziano nowe inwestycje i aktualne wyniki produkcji, a ta wyniosła około 1000 motocykli rocznie. Dzięki dotacji z brytyjskiego rządu Norton dostał 7,5 miliona funtów, co miało pozwolić na stworzenie 600 miejsc pracy. W najbliższych latach produkcja ma zostać zwiększona do 6000 motocykli rocznie. Ciężko więc uwierzyć w to, że Norton mógłby trafić w ręce indyjskiego koncernu Mahindra.
Nieco łatwiej mogłoby pójść w przypadku marki BSA, która swojego czasu była największym producentem motocykli na świecie. Przez chwilę w skład grupy BSA wchodziły Triumph i Norton. BSA to skrót od Birmingham Small Arms Company. Firma produkowała również broń, rowery, samochody i autobusy. BSA zostało zakupione w 1973 roku przez Manganese Bronze Holdings. Firma Carbodies wydzielona z BSA produkuje londyńskie taksówki. Całe Manganese Bronze Holdings zostało z kolei zakupione przez chińską markę Geely. BSA nie produkuje obecnie motocykli, więc tutaj Mahindra miałaby łatwiejsze zadanie przy przejmowaniu znaku towarowego, ale oczywiście sam znak towarowy to nie wszystko.