Firma Liberty Motors to największa w Polsce sieć multibrandowych salonów i serwisów motocyklowych. Jesteśmy autoryzowanym dealerem największych marek motocyklowych: BMW, Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Triumph, a także dystrybutorem części i akcesoriów czołowych producentów z oferty Intermotors: Castrol, Alpinestar, AGV, Oxford, Lucas, Ferodo, Hiflo, JT i innych.
W związku z dynamicznym rozwojem na rynku warszawskim poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Serwisie.
Opis stanowiska:
- organizacja pracy serwisu motocyklowego i podległych mechaników,
- obsługa oraz budowanie pozytywnych oraz długofalowych relacji z Klientem,
- współpraca z innymi oddziałami firmy,
- prowadzenie napraw szkodowych motocykli,
- prowadzenie procedur napraw gwarancyjnych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie
- zainteresowanie tematyką motocyklową oraz czynne uprawianie pasji motocyklowej,
- doświadczenie w obsłudze Klienta,
- wiedza z zakresu budowy motocykli oraz technologii napraw,
- znajomość obsługi komputera i programów biurowych (MS Office),
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoka kultura osobista,
- dokładność oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego w podstawowym zakresie,
- znajomość zagadnień związanych z ubezpieczeniami oraz likwidacją szkód będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami,
- ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych i zdobywania doświadczenia.
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres: [email protected] w terminie 7 dni od daty ukazania się ogłoszenia.