300 EXC jest wyposażony w rozrusznik; co tu już może być pomocne, bo wbrew pozorom kopnięcie tej pojemności dwusuwa już nie jest takie proste. Oprócz tego inżynierowie KTMa skonstruowali dla niego nowy cylinder, żeby podnieść moc w niskim zakresie obrotów.
W prowadzeniu jest on identyczny jak 250EXC. Katalogowa różnica w masie wynosi zaledwie 0,2 kilograma. Czuć jego „dorosłość” i lekką ociężałość w porównaniu z mniejszymi dwusuwami z serii EXC.
Silnik | 1-cylindrowy benzynowy silnik 2-suwowy |
Pojemność | 293 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | chłodzony cieczą |
Rama | Rama środkowa z rur ze stali chromowo-molibdenowej |
Zbiornik paliwa | 9,5 l |
Przednie zawieszenie | WP Suspension Up Side Down 4860 MXMA PA |
Tylne zawieszenie | WP Suspension PDS 5018 DCC |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | tarczowe 260 mm, zacisk pływakowy |
Tylny hamulec | tarczowe 220 mm, zacisk pływakowy |
Zostaw odpowiedź