Szkice, które ujrzały światło dzienne, mogą wskazywać na to, że Honda pracuje nad kolejną wersją modelu DN-01.
Charakterystyczny kształt Hondy DN-01 kryje nowy silnik równoległy, a napęd tylnego koła zamieniono na łańcuchowy, zamiast dotychczasowego wału napędowego. W rezultacie otrzymany motocykl ma podobny rozmiar i pojemność co DN-01, ale może zaoferować nieco więcej przy jednoczesnej próbie zredukowania kosztów. Pierwszy plus to pojemny schowek na kask, umieszczony pod atrapą zbiornika paliwa. Kolejną zmianą jest zastosowanie tańszej skrzyni biegów w miejsce drogiej hydromechanicznej przekładni HFT. Nie ma jednak pewności, czy Honda, szukając rozwiązań dla nowej wersji DN-01, posłuży się standardową skrzynią, czy wykorzysta model CVT.
Jeżeli Honda zdecyduje się na modyfikacje modelu DN-01, są duże szanse, że więcej potencjalnych nabywców zainteresuje się tym osobliwym i drogim motocyklem turystycznym.