Masa motocykla (171 kg na bez płynów) sprawiła, że mimo sportowego wyglądu ZZR 600 nie został typowym ścigaczem. Szybki i zwinny w mieście, swoje prawdziwe zalety ujawnia na trasie i to na długiej trasie. Stabilny, wygodny i posiadający sporo miejsca do przymocowania bagażu ZZR 600 to świetny motocykl turystyczny. Napędzany jest rzędowym czterocylindrowym silnikiem, który osiąga moc maksymalną 98 KM przy 12000 obr/min. Silnik ten ma sporo zalet, a jedną z nich jest stosunkowo niewielkie spalanie.
Silnik | Rzędowy czterocylindrowy, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 599 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 100.00 KM (73.0 kW)) przy 11500 RPM |
Maks. moment | 62.80 Nm (6.4 kgf-m or 46.3 ft.lbs) przy 9500 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź