Spis treści
TRW od lat w swojej ofercie stara się znaleźć rozwiązania dla szerokiego grona motocyklistów. W ten sposób wysoką jakością cieszyć mogą się osoby okazjonalnie odwiedzające tor kartingowy na swoim drogowym supermoto, tak samo jak właściciele torowych motocykli przygotowanych do wyczynowego ścigania.
- Aż pięć rodzajów mieszanek klocków hamulcowych do różnego typu motocykli sportowych
- TRQ to nowa, homologowana mieszanka do użytku na drodze i torze wyścigowym
- Dedykowane rozwiązania do sportowych motocykli <600 ccm
Wbrew pozorom większość motocyklistów na trening dojeżdża na kołach i w taki sam sposób wraca. Stąd potrzeba rozwiązań łączących właściwości na drodze z potrzebami jazdy po torze.
Nowa mieszanka TRQ
Jedną z bardziej uniwersalnych mieszanek będzie zaprezentowana pod koniec zeszłego roku mieszanka Track Racing Quality (TRQ), obecnie dostępna do ponad 700 modeli motocykli. Celem było stworzenie mieszanki, która pozwoli cieszyć się najwyższą skutecznością i bezpieczeństwem hamowania na torze i na drodze, bez fadingu (zanikania siły hamowania) znanego z typowo drogowych klocków hamulcowych.
Klocki hamulcowe TRQ sprawdzą się we wszystkich motocyklach sportowych oraz w mocnych motocyklach typu naked bike. TRQ to sinterowa mieszanka wykorzystująca autorski system łączenia materiału ciernego z płytką o nazwie NRS.
To nie jedyne rozwiązanie dostępne do motocykli sportowych. Motocykliści posiadający lekkie motocykle klasy supersport, mogą skorzystać z popularnych klocków hamulcowych SRQ. Atrakcyjna cena i uniwersalny charakter to główne cechy SRQ. Klocki linii SRQ świetnie spiszą się także podczas treningu na Supermoto.
Równie popularnym rozwiązaniem są homologowane klocki SRT, z sinterową mieszanką i nastawieniem na bardzo wysoką wytrzymałość, bez względu na warunki. SRT to mieszanka projektowana z myślą o mocnych motocyklach klasy superbike, wykorzystywanych także na torach wyścigowych.
Wyczynowe klocki karbonowe
TRW oferuje dwie mieszanki stricte wyczynowe, dedykowane profesjonalistom i zaangażowanym amatorom. Karbonowe CRQ wymagają odpowiedniego rozgrzania i w porównaniu do klocków sinterowych, posiadają niższą, ale nadal zadowalającą trwałość. Po odpowiednim rozgrzaniu, klocki CRQ dają maksimum precyzji i pewności. O bezpieczeństwo dba system mocowania powłoki ciernej NRS.
Jeszcze bardziej wyczynowym produktem jest linia sinterowo-karbonowa SCR. Klocki te dedykowane są profesjonalistom, ze szczególnym nastawieniem na wyścigi długodystansowe i tory wyścigowe z długimi strefami hamowania. SCR to topowe rozwiązanie w gamie, do użytku tylko torowego. Klocki wymagają odpowiedniego rozgrzania.
Bez względu na to, czy motocyklista jedzie na tor na kołach, czy przywozi swój motocykl na przyczepie. Bez względu na to, czy jego jednoślad ma 50 KM czy 200 KM — z dedykowanymi, sportowymi mieszankami klocków hamulcowych TRW, każdy będzie mógł cieszyć się z precyzji, przewidywalności i bezpieczeństwa.
Zostaw odpowiedź