Spis treści
Kawasaki Ninja 650
Wbrew pozorom Ninja 650 nie jest następcą ZX-6R z rozwierconym silnikiem. Tak naprawdę ma on zastąpić popularnego nakeda Kawasaki ER-6f, który już kilka lat temu wyglądem zaczął przypominać motocykl sportowy. Teraz nadano mu wygląd charakterystyczny dla całej serii Ninja, starając się nie stracić nic z dotychczasowych zalet – komfortu jazdy, łatwego prowadzenia i manewrowania. Dwucylindrowy, rzędowy silnik o pojemności 649 ccm stracił nieco mocy, żeby mógł spełnić normy Euro4, za to, jak twierdzi Kawasaki ma zużywać mniej paliwa. Jest też lżejszy od poprzednika, m.in. dzięki zaprojektowanej zupełnie od nowa ramie.
Kawasaki H2 Carbon
Kawasaki H2 doczekał się nowej wersji Carbon. Otrzymał m.in. nową amortyzację Ohlins TTX, która ma zapewnić lepszą stabilność przy wysokich prędkościach. W kokpicie umieszczono wyświetlacz kąta pochylenia, który nie tylko pokazuje w czasie rzeczywistym, jak nisko schodzisz na łokieć w zakręcie, ale także zapamięta najbardziej ekstremalną wartość, prowokując do jeszcze bardziej ryzykownej jazdy. Z drugiej strony Kawasaki H2 Carbon ma jeszcze bardziej zaawansowaną elektronikę, m.in. cornering ABS Boscha, który kontroluje uślizgi na wirażach. Kawasaki H2 Carbon powstanie w limitowanej serii 120 sztuk.
Kawasaki Z1000SX
W tym modelu wprowadzono zmiany w silniku, by spełniał on normę Euro4. Zmiany w wyglądzie mają zaś przybliżyć ten model do serii Ninja. Z1000SX otrzymał nowy panel instrumentów, poprawiono w nim siedzenia oraz mocowania kufrów.