Hyosung GT650

Hyosung znany jest ze współpracy z Suzuki. Choć importer zrezygnował już ze sprzedawania motocykli tej marki, wciąż niektóre modele dostępne są na rynku wtórnym. Jednym z najpopularniejszych jest GT650.

Historia marki Hyosung sięga lat 70. XX wieku, kiedy to firma rozpoczęła swoją działalność jako producent tekstyliów. Hyosung Group, koreańska firma z siedzibą w Seulu, szybko rozszerzyła swoje działania na inne branże, w tym na przemysł motoryzacyjny.

W 1978 roku Hyosung podjęło decyzję o wejściu na rynek motocyklowy, zakładając oddział Hyosung Motors & Machinery Inc. W początkowym okresie firma koncentrowała się głównie na produkcji motocykli o małej pojemności, zyskując popularność na krajowym rynku koreańskim.

W kolejnych latach Hyosung kontynuowało rozwój i ekspansję na międzynarodowe rynki. W 2003 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Suzuki Motor Corporation, co zaowocowało technologiczną współpracą i wymianą know-how. Dzięki temu, Hyosung zdobyło nowe umiejętności i możliwości produkcyjne, co przyczyniło się do podniesienia jakości swoich motocykli.

Wraz z rosnącą renomą i jakością swoich produktów, Hyosung zyskało globalne uznanie jako producent motocykli, oferujący różnorodne modele dla różnych segmentów rynku. Motocykle Hyosung są znane z doskonałego stosunku jakości do ceny, solidnej konstrukcji i wydajnych silników.

W ostatnich latach marka Hyosung kontynuowała innowacje i rozwój, wprowadzając na rynek nowe modele, w tym sportowe motocykle, cruiser-y i motocykle turystyczne. Firma koncentruje się na dostarczaniu motocyklistom nowoczesnych rozwiązań technologicznych, stylowego designu i niezawodności.

Hyosung GT650 opis

Hyosung GT650 jest motocyklem sportowym, który przyciąga uwagę swoim dynamicznym wyglądem i agresywnym charakterem. Jego muskularna sylwetka i smukłe linie nadają mu sportowego i agresywnego wyglądu. Przód motocykla zdobi wyraźnie zarysowany reflektor, który nadaje mu charakterystycznego wyglądu. GT650 wyposażony jest w wygodne i ergonomiczne siedzenie, które zapewnia komfort podczas długich podróży.

Pod względem osiągów, Hyosung GT650 nie zawodzi. Napędzany przez bazujący na technologii Suzuki silnik V-twin o pojemności 647 cm³, generuje moc 72 KM, która w zupełności wystarcza do codziennej jazdy. Nieźle działająca 6-biegowa skrzynia nie odbiera przyjemności z jazdy, choć do jej działania wiele osób ma zastrzeżenia. Słabą stroną GT650 jest gumowate zawieszenie, które nie spodoba się szczególnie cięższym kierującym. Bardzo duże znaczenie mają zastosowane opony motocyklowe.

Hyosung GT650 dane techniczne

  • Silnik: V-twin, 4-suwowy
  • Pojemność: 647 cm³
  • Moc maksymalna: 72 KM przy 9000 obr./min
  • Moment obrotowy: 60 Nm przy 7500 obr./min
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa
  • Hamulce: Przód: tarcza, Tył: tarcza
  • Zawieszenie: Przód: widelec teleskopowy, Tył: monoamortyzator
  • Długość: 2090 mm
  • Szerokość: 700 mm
  • Wysokość: 1130 mm
  • Waga: 215 kg
  • Pojemność zbiornika paliwa: 17 litrów

Hyosung GT650 cena

Nowy Hyosung jest dziś w Polsce praktycznie niedostępny, nie istnieje również autoryzowana sieć dealerska. Zakup to jednak tylko pozornie ruletka, bo konstrukcja bazuje na sprawdzonym Suzuki SV650. Choć wiele części nie jest współzamiennych, mechanicy bez większego problemu radzą sobie z serwisem. Ceny używanych motocykli Hyosung GT650 zależą od kilku czynników, takich jak rok produkcji, stan techniczny, przebieg i dodatkowe wyposażenie. Przykładowo, na polskim rynku można znaleźć używane Hyosung GT650 w przedziale cenowym od 10 000 złotych do 15 000 złotych. Oczywiście, ceny mogą się różnić w zależności od stanu technicznego.

Jeśli rozważasz zakup motocykla Hyosung GT650, wiedz, że przy niskiej cenie zapewnia on wystarczającą mocy, nie najgorszy design i względną bezawaryjność. Szczególnie wersja R, stylizowana na sportbike’a jest godna uwagi. Sprzęt sprawdzi się jako miejskie daily, często wykorzystywany jest także do nauki stuntu.

Jedna odpowiedź

  1. Koala

    Zajebiste moto, polecam. Do turystyki, do miasta. Dupa nie boli, na kolano schodzi. Ryczy wściekle, cena bajka. Takich maszyn już nie ma. Teraz tylko jakieś szrot bmw co kilka kilometrów po wyjechaniu z salonu idzie na dwa miesiące do serwisu… bo elektronika padła. Albo honda z pękającymi blokami, czy yamaha i jej sławna skrzynia biegów i sprzęgło z gównolitu.

    Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany