Husqvarna przedstawia enduraki na 2012 - Motogen.pl

Podobnie jak Husaberg i KTM, również Husqvarna postanowiła już teraz przedstawić nowości, a raczej lifting na rok 2012.

 

Poniżej przedstawiamy listę jakich zmian możecie się spodziewać w konkretnych modelach motocykli Husqvarna.

 

Husqvarna TE250/TE310:
– nowy tylny amortyzator Kayaba,
– nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze): nowe sprężyny i przestrojony system hydrauliczny,
– rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
– rama malowana na czarno,
– nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
– nowa grafika wykonana techniką In-mould,
– nowe mocowanie kierownicy,
– układ wydechowy Leo Vince podnoszący osiągi silnika.

 

Husqvarna TE449/TE511:
– nowe ustawienia tylnego amortyzatora (bardziej progresywne),
– nowa osłona tylnego amortyzatora,
– nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze),
– nowe osłony na układzie wylotowym,
– nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
– nowa wysokowydajna chłodnica WP,
– rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, mocowań silnika poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
– rama malowana na czarno,
– nowa grafika wykonana techniką In-mould,
– obniżone siodło dzięki skróceniu tylnego amortyzatora o 4 mm,
– nowy tylny błotnik (węższy i bardziej wytrzymały),
– nowa wiązka elektryczna (lżejsza i mniej skomplikowana),
– nowe mapy sterownika ECU dla bardziej płynnego dostarczania mocy na koło.

 

Husqvarna WR125:
– rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4),
– rama malowana na czarno,
– nowa grafika wykonana techniką In-mould,
– nowe obręcze kół anodowane na srebrno,
– nowy airbox.

 

Husqvarna WR250/WR300:
– rama malowana na czarno,
– nowa grafika wykonana techniką In-mould,
– nowe obręcze kół anodowane na srebrno.

Więcej o motocyklach Husqvarna