Jego środowiskiem naturalnym są trasy rajdów cross country oraz tory motocrossowe. Jest lżejszy od FE390, bardziej poręczny i zwrotny. Przemykanie nim między drzewami to przyjemność. Zawieszenie usztywniono na tyle, że na typowo endurowej trasie nie można się do niego przyczepić. Na torze motocrossowym byłoby jednak zbyt miękkie.
Motocykl wyposażono w zmienne mapy zapłonu. Przełącznik systemu znajduje się koło kierownicy i ma aż dziesięć pozycji. Standardowo wczytane są tylko trzy: Soft, Standard i Performance. Pozostałe siedem możemy zapełnić sami. W salonach jest dostępne oprogramowanie, które pozwala na tworzenie własnych map lub ściągania ich z Internetu.
Silnik | jednocylindrowy, czterosuwowy |
Pojemność | 448,6 ccm |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Chłodzony cieczą |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 9 L |
Przednie zawieszenie | WP 4860MA |
Tylne zawieszenie | WP-PD S |
Przednia opona | 80/100-21 |
Tylna opona | 110/90 -19 |
Przedni hamulec | 260 mm tarcza, 2-tłoczkowy zacisk |
Tylny hamulec | 220 mm tarcza, jednotłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź