Do sieci wyciekły szkice projektowe, które wskazują na to, że Horex planuje produkcję motocykla z silnikiem W8.
Całkiem niedawno Horex zaprezentował swojego VR6 z unikalnym silnikiem. Teraz zapowiada się coś jeszcze ciekawszego – w motocyklach niemieckiej firmy miałaby się pojawić jeszcze większa i mocniejsza jednostka W8. Silnik ten to połączone jedną głowicą cylindry dwóch jednostek V4. Dzięki temu rozmiar silnika pozostaje ten sam, a motocykl otrzymuje osiem cylindrów. Przewidywany skok tłoka o średnicy 60,6 mm miałby wynieść 65 mm. Z planów wynika, że pojemność takiej jednostki wyniosłaby około 1500 ccm. Pionowy układ cylindrów, podobny jak w Moto Guzzi, wskazywałby, że motocykl wyposażony w W8 miałby raczej turystyczne niż sportowe przeznaczenie.
Nie wiadomo na razie czy i ten silnik będzie miał doładowanie, ale skoro VR6 nie wejdzie do produkcji wcześniej niż z końcem tego roku, nowości możemy spodziewać się zapewne dopiero w 2012.