Jest to motocykl sportowo-turystyczny, będący kontynuacją modelu VFR 750, produkowanego od 1986 roku. Jednostka napędowa VFR-ki to czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik widlasty o pojemności 782 cm3 zasilany wtryskiem paliwa. jednostka odda do dyzpozycji swojemu kierowcy 108,8 KM przy 10500 obr./min. W motocyklu zastosowano hamulce z systemem Dual-CBS, znane z innych modeli Hondy. Duża szyba i dobrze opracowane owiewki VFR 800 chronią motocyklistę przed niesprzyjającymi warunkami i pędem powietrza. W wyniku zmian w budowie i charakterystyce pracy silnika, VFR 800 stała się motocyklem użytkowym, który zadowoli nawet bardzo wymagającego motocyklistę. Maszyna doskonale będzie się sprawowac zarówno podczas codziennego użytkowania jak i na wypadach na dłuższe trasy niezmiennie dając kierowcy bardzo wiele frajdy z jazdy.
Silnik | V4, 4-suwowy, DOHC |
Pojemność | 782 ccm |
Prędkość max | |
Moc | 107.00 KM (78.1 kW)) przy 10500 RPM |
Maks. moment | 80.00 Nm (8.2 kgf-m or 59.0 ft.lbs) przy 8750 RPM |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | |
Zbiornik paliwa | 22 l |
Przednie zawieszenie | Widelec teleskopowy |
Tylne zawieszenie | Wahacz wleczony z amortyzatorem gazowym |
Przednia opona | 120/70-ZR17 |
Tylna opona | 180/55-ZR17 |
Przedni hamulec | Dwutarczowy |
Tylny hamulec | Jednotarczowy |
Zostaw odpowiedź