Silnik Hondy Rincon to jednocylindrowa jednostka napędowa, chłodzona cieczą. Dawkowanie paliwa do cylindra o pojemności skokowej wynoszącej 675 cm3, odbywa się przy pomocy elektronicznego wtrysku PGM-FI znanego z innych pojazdów marki Honda. Moc jaką generuje silnik Rincona to 24.6 kW (33,5 KM) przy 6000 obr./min, a moment obrotowy to 50,1 Nm przy 5000 obr./min. Napęd przenoszony jest poprzez hydrokinetyczną przekładnię, której możemy używać zarówno w trybie automatycznym jak i sekwencyjnym. Prześwit wynoszący 254 mm, masa z płynami i paliwem w okolicach 294 kg oraz napęd 4x4, pozwalają na bezstresowe poruszanie się w trudnych warunkach terenowych.
Silnik | 1-cylindrowy, umieszczony wzdłużnie, z półsuchą miską olejową, 4-suwowy, OHV |
Pojemność | 675 cm³ |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | Ciecz |
Rama | Kołyskowa, stalowa |
Zbiornik paliwa | 17 litrów |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | 25 x 8 12 |
Tylna opona | 25 x 10 12 |
Przedni hamulec | 180 mm podwójny tarczowy, 2-tłoczkowe zaciski |
Tylny hamulec | 160 mm, pojedynczy tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk |
Zostaw odpowiedź