TO JEST NASZE ARCHIWUM KATEGORII 'Baza motocykli'
Agresywna stylistyka, niewielka masa własna, dobre osiągi to cechy charakteryzujące Hondę TRX400EX, mniejszego brata TRX700XX. Silnik to chłodzona cieczą, jednocylindrowa jednostka napędowa z suchą miską olejową o pojemności 397.2 cm3. Technologia RFVC (Radial Four-Valve Combustion Chamber) wpływa ma optymalną efektywność spalania mieszanki oraz zwiększają moc maksymalną. Osiągi jakie generuje ten silnik to 25kW (34KM) mocy przy 6000 obr./min oraz 63,9 Nm przy 6000 obr./min. Paliwo jest dostarczane za pośrednictwem gaźnika marki Keihin. Moc przekazywana jest na tylną oś poprzez 5-stopniową skrzynie biegów, mokre sprzęgło wielotarczowe oraz łańcuch. Zawieszenie to niezależne, podwójne wahacze oraz amortyzatory Showa z 5-stopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny z przodu. Z tyłu wahach wleczony Pro-Link, amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprzeżyny oraz siły tłumienia. Całość opiera się na stalowej ramie kołyskowej. Do wyhamowania rozpędzonego TRX'a 400 służą podwójne 174 milimetrowe tarcze hamulcowe z przodu oraz jedna 220 milimetrowa z tyłu. Własności te wraz z masą 175 kg 'na sucho' gwarantują pożądną dawkę adrenaliny.Silnik | |
Pojemność | |
Prędkość max | |
Moc | |
Maks. moment | |
Chłodzenie | |
Rama | |
Zbiornik paliwa | |
Przednie zawieszenie | |
Tylne zawieszenie | |
Przednia opona | |
Tylna opona | |
Przedni hamulec | |
Tylny hamulec | |
Zostaw odpowiedź