Honda NSF250R – w sprzedaży jeszcze w tym roku - Motogen.pl

Honda oficjalnie pokazała swój motocykl, który startować ma w klasie Moto3.

 

Wszyscy, którzy czekali na przyszłoroczną małą Hondę, mogą odetchnąć z ulgą – już jest. Motocykl wyposażony został w chłodzony cieczą, jednocylindrowy, czterosuwowy silnik z tytanowymi zaworami i rozrządem DOHC. Jednostka ta została zaprojektowana specjalnie dla Moto3 jako lekka i dysponująca wysoką mocą wyjściową. Model NSF250R otrzymał także sześciostopniową skrzynię biegów, nowy wahacz i ramę bazującą na modelu RS125R. Cylinder odchylono do tyłu o 15°, by skoncentrować masę silnika i poprawić stabilność maszyny.

Motocykl ma kosztować 26 500 euro, a dostępny będzie od grudnia tego roku. W ten weekend w podczas GP Katalonii Honda będzię testowana przez Alexa Criville’a, pierwszego mistrza świata MotoGP z Hiszpanii.

Dane techniczne:
Nazwa modelu: NSF250R
Typ modelu: MR03
Wymiary: 1809×560×1037 mm
Rozstaw osi (mm): 1219
Prześwit (mm): 107
Wysokość kanapy (mm): 729
Kąt nachylenia główki ramy: 22°36″
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg): 84
Zbiornik paliwa (l): 11
Silnik: chłodzony cieczą, 4-suwowy DOHC, pojedynczy cylinder
Pojemność skokowa (ccm): 249.3
Średnica x skok tłoka (mm): 78.0×52.2
Moc maksymalna (KM/rpm): 48 /13,000
Maksymalny moment obrotowy (Nm/rpm) 28.0/10,500
Skrzynia biegów: 6-stopniowa, przekładniowa
Przełożenia: 1 1.875; 2 1.524; 3 1.304; 4 1.167; 5 1.077; 6 1.000
Przełożenia końcowe: 2.952; 2.333
Dawkowanie paliwa: wtrysk PGM-FI
Zapłon: elektryczny
Sprzęło: mokre, wielotarczowe
Smarowanie: sucha miska olejowa
Opona przód – tył:  90/580R17 – 120/600R17
Hamulec przód: tarcza hydrauliczna 296 mm
Hamulec tył: tarcza 186 mm
Zawieszenie przód/tył: teleskopowe odwrócone/ pro-link
Rama: aluminiowa
 

Więcej o motocyklach Honda